Saturday, March 31, 2018

Sebalik tabir si part time bisnes.

Kalau filem,selalunya scene blkg tabir ni seronok kita lihat bagaimana diaorang yang berlakon juga ada juga kesilapan dalam baca skrip yang diberi.. kalau diulangtayang syokkan kita lihat, terhibur...hihi..kak enan suka bab belakang tabir ni filem ni..hihi

Begitu gak dalam setiap bisnes, bab belakang tabir tak siapa yang tahu. Yang tahu hanya mereka yang terlibat sahaja. 😍😍..inilah orang kuat belakang tabir bisnes kak enan. Bab kritik dan bagi idea juga dialah orangnya selain tukang teman bila cod ke tempat yang jarang-jarang kak enan pergi.

Alhamdulillah support darinya ,membolehkan kak enan pergi ke BLNC di kuala lumpur baru-baru ni mau pun ke kelas pendek di Perlis..Asalnya nak pergi sekeluarga  ke KL  tapi ada aral maka kak enan  sajalah yang pergi. Syukur husband sanggup tolong jaga anak-anak time kak enan pergi menuntut ilmu bisnes ni.

Selalunya jarang-jarang sekali yang belakang tabir nak diceritakan kerana pada kak enan tak tercerita sebenarnya...hahahhaha... susun atur masa sebagai seorang yang ada kerja hakiki dan buat part time bisnes sangat-sangat penting. Bukan bermakna kami ada masa lebih 24 jam tapi sama saja dengan kawan-kawan yang lain.

Kalau berlengah dan bertangguh alamatnya mmg beban penuhlah kena timpa saat- saat genting nnti...huhu..

So ...apa-apa disebalik belakang tabir...family adalah supporter paling kuat selain pengurusan masa yang sangat penting. Hal-rumah tangga perlu kak enan settlekan setelah balik dari kerja dan selalunya pada masa yang sama tgh masak layan wasap dgn customer atau kelas personal dgn upline. Malam pula setelah settle dinner bersama keluarga, kalau tak ada kelas kak enan online, kak enan akan semak blog dan update blog selain cari info-info penting tentang kesihatan serta diskusi bersama dalam grouo upline.kadang2 semua ni berlaku sambil layan anak-anao buat kerja sekolah..πŸ˜…πŸ˜…

Kalau tengok macam susah tapi kalau dah biasa rasa biasa dan mudah saja. Yang penting apa yang kita buat ni kita sendiri yang mahu bukan ada paksaan dari orang lain...betul tak?

Jadi kalau nak join bisnes sama-sama kak enan jomlah..kak enan sudi bantu mereka yang tegar untuk cari sumber pendapatan ke 2 dengan berbisnes online ni. Yang penting mahu buat dan mahu bantu diri sendiri..
Meh join kak enan sekarang...😍😍😍 boleh hubungi kak enan seperti yang tertera :

Whatsapp /call / sms : 01120757343
Email : duniavitamintini@gmail.com
Fb page : Dunia Vitamin Tini

Kak enan juga boleh COD VITAMIN SHAKLEE di SELURUH NEGERI PERLIS dan kawasan sekitarnya seperti yang dijanjikan. hubungi kak enan segera ye.

No comments: