Tuesday, March 6, 2018

Ayah dan ibu sumber inspirasi penguat semangat diri .

Setiap perjalanan hidup kita pasti anda kisah disebaliknya yang membuatkan kita menjadi lebuh kuat untuk tempuhi ranjau yang mendatang tak.kira apa sekalipun yang datang kita pasti redah untuk capainya..

Pada kak enan sumber inpirasi yang paling besar dalam hidup kak enan ialah mak ayah kak enan. Betapa kuat dan tabahnya mereka membesarkan kami 13 beradik dari awal persekolahan sehinggalah masing-masing ke menara gading. Dan sehingga kini masih ada lagi adik-adik kak enan yg sedang belajar lagi..

Kuatnya ayah terselindung disebalik wajahnya yang tenang tu. Tabahnya mak membesarkan kami dengan pelbagai kekalutan tak tergambar disebalik kelembutan wajahnya.
Dihati kedua insan ini tiada siapa yang tahu.

Merekalah yang menjadi kekuatan kak enan apabila kekalutan dalam hidup melanda..setara mana sangat kan masalah kita berbanding dengan apa yg mak ayah kita dah tempuh kan..

Mereka sumber ispirasi kak enan untuk terus kuat bekerja mengejar impian sbb masih banyak impian kak enan nak buat untuk mereka yang masih belum tertunai . Selagi hayat mereka masih ada ,kak enan akan membahagiakan mereka. Dan doakan hajat kak enan untuk tolong ayah kak enan besarkan rumah di kampung tercapai ye. 😍😍😍

Alahai....pagi-pagi lagi habuk dah masuk mata...πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ oh..korang yang masih mencari sumber income kedua tu jomlah join kak enan. Sama kita melangkah ke angkasa kejayaan bersama shaklee.
Nak join sama2 dengan bisnes kak enan?
Jom kita melakar kejayaan bersama.Berminat untuk cuba vitamin Shaklee? Boleh hubungi kak enan dan kak enan juga boleh COD vitamin ke seluruh negeri perlis dan membuat pengeposan ke seluruh semenanjung dan sabah dan Sarawak jua. 

whatsapp/call/sms : 01120757343
email: duniavitamintini@gmail.com
fb page : dunia vitamin tini

No comments: