Sunday, March 4, 2018

Impian perlu seiring dengan usaha .

Setiap perjalanan atau impian yang kita mahu tentunya ada plan yang telah kita aturkan. Tak kiralah pelan dalam hidup ,kerjaya maupun dalam bisnes kan.Semua perlu ada plan yang betul jika kita serius untuk mendapatkan nya ataupun ingin berjaya dengannya.

Tahun 2018 adalah tahun kak enan nak membangun dengan lebih besar lagi empayer IMF kak enan. Nampak senang tapi tak juga mudah. Apa yang penting terus follow pelan yang kak enan tulis dan targetkan.

Image result for impian

Mencari lebih ramai lagi rakan bisnes yang  nak mencari side income dengan bisnes ni. Pada masa yang sama konsisten dalam menuntut ilmu nutrisi dengan mereka yang lebih pakar untuk lebih memahami alam makanan tambahan ni.

Ilmu marketing dan pengurusan juga sama penting dengan ilmu nutrisi. Tanpa kedua ia seakan tak mampu menjadi lebih mantap...gitu kekdahnya...so kak enan kena lah belajar imu ni..ambil peluang dengan kelas yg dah upline kak enan sediakan. So paksa diri untuk lakukan ini dengan lebih baik.

Setiap impian perlu ada langkah yang perlu diatur bukan hanya dibibir tapi perlu dilakarkan..insyaAllah setiap lakaran menjadi saksi pada perjalanan impian kita itu...😍😍😍insyaAllah..

Image result for impian

Nak join sama2 dengan bisnes kak enan?
Jom kita melakar kejayaan bersama.Berminat untuk cuba vitamin Shaklee? Boleh hubungi kak enan dan kak enan juga boleh COD vitamin ke seluruh negeri perlis dan membuat pengeposan ke seluruh semenanjung dan sabah dan Sarawak jua. 

whatsapp/call/sms : 01120757343
email: duniavitamintini@gmail.com
fb page : dunia vitamin tini

No comments: