Saturday, March 17, 2018

Leader aktif bisnes anda.

Alhamdulillah...tak boleh nak move on lagi dengan aura biru #blnc2018 semalam. Aura memenuhi segenap ruang rasanya...😍😍😍 bila sesekali turun ke program besar shaklee ni memang best sangat. Serap aura bangkitkan semangat hapuskan lemau gitu.

founder IMF , kak enan 


Bersama sideline OMS group.


Bersama founder OMS , Maisarah Md Saupi.

Bersama sideline dan Founder OSF, Master Azrin

Bersama sideline dan group besar SUPERMOM  dan Founder supermom Master hadhatina dan Master MKB.

Bersama FOUNDER IREACH , Master LYNA NOH.

Bila menghadiri program conference shaklee ni,sedikit sebanyak ia akan membantu kak enan dalam meneguhkan lagi hala tuju bisnes kak enan ini. Dan sudah semestinya dengan apa yang shaklee akan tawarkan lagi bermula cycle baru nanti memang tak mungkin mampu untuk buat kak enan jadi lemau.

Kalau lemau lagi,kak enan kena muhasabah diri agar hala tuju bisnes kak enan dan impian anak anak shaklee kak enan dapat dicapai mengikut target yang telah mereka tetapkan.

Selain melihat kembali VB dan target bulanan kak enan,membaca quran dan menghayati maknanya juga salah satu cara kak enan nak atasi lemau yang datang menghinggap tu..membaca buku motivasi juga sangat membantu time-time gini.

Kak enan teingat kata salah sorang  mentor kak enan.." kalau rasa lemau ,cubalah buka laman web tiket kapal terbang,kalau tak mampu pun nak beli tiket kapal terbang dalam negeri ,jgnlah rasa nak lemau sangat"
Sentap ko....

So kita tahu diri kita jadi usahakan juga untuk tidak follow perasaan lemau tu berpanjangan ye.. Jadi kalau anda nak join shaklee carilah leader yang aktif macam kak enan ye. Anda boleh hubungi kak Enan seperti dibawah :


Kak enan juga boleh COD vitamin Shaklee diseluruh negeri Perlis dan dikawasan berhampiran.



No comments: