Friday, March 16, 2018

Review buku "PERCAYA SEBELUM BERJAYA"

Alhamdulillah..cepatnya jumaat datangkan...masa bergerak sangat pantas terasa. Jumaat ke tiga dalam bulan mac ni.
Alhamdulillah...hari ni kak enan nak berkongsi tentang buku yang sedang kak enan baca. Hobi kak enan selain menjahit adalah membaca. Membaca itu jambatan ilmu kata pepatahkan...'

Buku "Percaya sebelum berjaya " ini sangat best dibaca. Dengan bahasa yang santai diolah memang buat kita sanggup pegang buku ni dan nak baca sampai habislah ...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… memandang masa yang cemburu dan lagi aktiviti lain nk kena buat kak enan paksa diri baca part by part supaya boleh habis ikut target masa kak enan..

Buku ni menceritakan bagaimana kuasa percaya sebelum kita dapat sesuatu. Percaya dalam hati dan minda bersatu dalam doa. Sebenarnya perkara ini kita ada buat dalam masa aktiviti harian kita cuma kadang-kadang kita tak ambil peduli.

Bila baca buku ni baru kita tau sebenarnya ia adalah perkara yg memang sebenarnya kita buat cuma kadang-kadang sifat endah tak endah kita tu menyebabkan kita tak peduli dengan aktiviti atau perkara yg kita lakukan tu.



So kawan-kawan, kak enan sangat rekomen untuk baca buku ni memang sangat memberi input dan aura semangat yang membara. Apabila kite membaca, baru kita faham , ada perkara yg kita buat tu sebenarnya dah kearah percaya sebelum berjaya cuma kita tak tau yg kita buat tu adalah itu..hihi...

So cari buku ni dan baca ok..sangat disyorkan tuk semua....

kalau nak shaklee dan vitaminnya contact saja kak enan ye , Untuk COD seluruh negeri PERLIS pun boleh terus hubungi kak enan di nombor tertera ye.




No comments: