Sunday, March 18, 2018

Coaching salah satu agenda bisnes untuk Growth.

Kehadiran Produk skincare baru shaklee sangat menerujakan semua SID diseluruh Malaysia. Bukan apa keterujaan pada testimoni  produk skincare setaraf produk antarangbangsa yang lain malah lebih baik dari yang ada dipasaran kerana 100% keputusan dari hasil kajian produk YOUTH pd pengguna awal YOUTH.Bila ada produk baru kak enan akan mula coaching anak-anak shaklee kak enan tentang produk baru ni. Coaching adalah salah satu agenda yang perlu dilakukan oleh seorang leader untuk growth bisnesnya.



Apa-apa pun hasil dari coaching tersebut, anak-anak shaklee kak enan turut  excited dengan kehadiran produk baru ini. Tak sabar juga diaorg nak tahu harga starter set YOUTH nnti.



Paling best coaching dengan sorang anak shaklee kak enan ni yang telah buat experimen pada diri nya sendiri dalam dia menyelesaikan masalah alergik kopi pada dirinya. Sungguh gembira kak enan dengar perkongsiannya yang betul-betul teruja apabila vitamin shaklee dapat selesaikan masalah alergiknya tanpa perlu makan ubat alergik dari klinik yg sudah pastinya akan buat dia mengantuk seharian.


Alhamdulillah syukur kak enan dengan panduan yg telah diberikan oleh upline kak enan ,kak enan semakin teruja dalam membuat perkongsian pada anak-anak shaklee kak enan dan sudah pastilah ada jadual sendiri untuk program coaching ni.

bestkan?..so apa lagi jomlah join group kak enan,tentu anda pun teruja okey. Kalau anda teringin untuk buat income dengan shaklee, jomlah join kak enan.



Kak enan juga sedia untuk COD vitamin diseluruh negeri Perlis dan diseluruh kawasan berhampiran.

No comments: