Sunday, March 11, 2018

Business leader NATIONAL CONFERENCE Malaysia 2018.

BUSINESS LEADER NATIONAL CONFERENCE
Sebut ni hati kak enan berdebar-debar sangat.. Mengingatkan kembali 3 februari yang lalu, saat BLNC berlaku...Setiap kali BLNC ,shaklee akan umumkan sesuatu yang sangat-sangat menerujakan bagi semua sid shaklee...tapi BLNC ni hanya leader-leader yang effective dan memenuhi syarat saja yang bakal hadir  disana nnti.

Kali ni tahun 2018 shaklee akan umumkan produk skincare terbaru yang setanding malah lebih baik dari produk antarabangsa yang ada dipasaran...tak sabarnya kak enan..

InsyaAllah klu tiada aral yang melintang kak enan akan hadir ke BLNC kali ni.. teringin nak bertemu muka dengan sideline2 yang supportive dlm bisnes shaklee. Dengan upline yang sangat2 ohsem penuh kasih sayang ..tak sabar nak serap aura dari diaorg ni...doakan perjalanan kak enan dipermudahkan ye...

Korang yang nak rasa sebagaimana kak enan rasa ni ,apa lagi moh berdaftar dengan kak enan...anda pasti rasai keseronokan dan ukhwah dlm group  kak enan ni...
Tunggu apa lagi ...moh ler daftar cepat2...😍😍


Nak join sama2 dengan bisnes kak enan?
Jom kita melakar kejayaan bersama.Berminat untuk cuba vitamin Shaklee? Boleh hubungi kak enan dan kak enan juga boleh COD vitamin ke seluruh negeri perlis dan membuat pengeposan ke seluruh semenanjung dan sabah dan Sarawak jua. 

whatsapp/call/sms : 01120757343
email: duniavitamintini@gmail.com
fb page : dunia vitamin tini

No comments: