Monday, March 12, 2018

Cara mudah untuk kuruskan badan dengan mudah.

Setiap dari kita tentu ada hasrat untuk kuruskan badan betul tak? Ini tidak hanya pada wanita ,lelaki juga memang ada hasrat nak kuruskan badan dengan mudahkan.


Jadi hari ini kak enan nak berkongsi pengalaman kak enan dari badan yang berisi ketika anak dah 3 kembali kurus ke berat asal kak enan sebelum kahwin. Cara mudah untuk kuruskan badan ini sesuai  diamalkan oleh semua yang penting hanya konsisten sahaja.

Pada mulanya kak enan amalkan set vitamin ini hanyabuntuk tingkatkan kesihatan kak enan dan perbanyakkan susu badan kerana saat itu kak enan sedang menyusukan anak ke 3 kak enan.

Jadi set vitamin yang kak enan amalkan ini juga bagus untuk membantu tingkatkan kesihatan anda juga.

3 vitamin yang kak enan amalkan dan boleh bantu anda kurus dengan mudah ialah ;

1. Omega Guard
🌻kandungan asid lemak omega 3bdapat meningkatkan aliran darah ke otot semasa bersenam jadi ia bantu merangsang enzim yang berperanan dalam penyikiran lamak agar lemak didalam badan kita dapat dimanfaatkan kepada tenaga.
🌻omega 3 semulajadi yangvterdapat dalam.omega guard shaklee akan efektif membantu penurunan berat badan jika digabungkan dengan SENAMAN.


2. ALFALFA COMPLEX
🌿bantu singkirkan lemak dan kolestrol. Alfal mengandungi saponin iaitu span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol
🌿ia juga membantu mencuci darah,hati dan usus.  Sifatnya yang beralkali boleh menormalkan kembali badan.kita yang berasid dan.singkirkan toksin serta mencantikkan kulit dan otot kita.
🌿 ia juga membantu baiki masalah saluran.penghadaman seperti kembung perut ,ulser gastrik ,sembelit ,hepatitis dan hyperachilidity


3. LECITHIN
🥜ia bersifat sebagai pengemulsi lemak jadi sangat bagus amalkan lecithin sebab ia akan bantu menyingkirkan lemak di dalam badan kita.
🥜ia berfungsi memastikan lemak tidak terkumpul dan terlekat pada membran sel
Dan memastikan lemak terapung pada darah dan menyingkirkannya melalui proses perkumuhan.
🥜lecithin tidak dapat dihasilkan oleh badan tetapi sangat diperlukan oleh badan kita kerana fungsinya yg sama bagus itu.


Gabungan senaman dan set 3 vitamin ini sangat membantu untuk kurus dengan mudah.

Jadi jika anda ingin dapat set 3 vitamin ini anda boleh hubungi kak enan seperti berikut :

Whatsapp/call/sms :01120757343
Email : duniavitamintini@gmail.com
Fb page : dunia vitamin tini

Kak enan juga boleh COD vitamin disekitar dan diseluruh negeri perlis dengan bertemu anda ditempat yang sesuai.


Kak enan doakan hasrat anda untuk kurus dengan mudah dan selamat tercapai dengan konsisten amalkan vitamin ini.

No comments: