Thursday, March 22, 2018

4 sebab anda perlu pilih shaklee sebagai bisnes anda.

" Akak...masih buat bisnes shaklee? Produk laku hebat ye kak?"

Tersenyum je kak enan bila ada soklan begini. Kekadang tu ada juga yang bertanya sinis tapi kak enan cuma tersenyum saja pada mereka. Tak perlu menjawab dengan mereka yang begini tetapi tunjukkan result pada mereka tu..😍😍😍


Kak enan bukan sekali bekecimpung didalam dunia MLM tetapi shaklee ini antara yang keberapa pun kak enan tak ingat dah dan pastinya bisnes shaklee ini adalah yang terakhir yang kak enan akan terus pegang dan jalankan sebagai bisnes yang boleh diwarisi.

4 sebab anda perlu pilih shaklee sebagai bisnes anda:


1. Shaklee sangat mementingkan alam semulajadi. Sebagaimana Dr Forest Shaklee pengasas shaklee yang sangat pentingkan alam semulajadi kerana kata beliau ,manusia adalah sebahagian dari alam semulajadi ini.

2. Shaklee bukan hanya pentingkan pengambilan vitamin tetapi turut mementingkan gaya hidup sihat dengan pengambilan pemakanan yang baik serta lakukan senaman.

3. Dr forest Shaklee  seorang doktor perubatan tetapi  beliau telah lebih mengambil inisiatif mencegah sesuatu penyakit itu dari merawat. Sebab itu vitamin shaklee bukan untuk merawat tetapi membantu mempertingkatkan kesihatan  serta melengkapkan keperluan vitamin yang diperlukan oleh tubuh badan kita.

4. Setiap vitamin shaklee dihasilkan daripada bahan semulajadi yang dikaji oleh saintis dengan kaedah semulajadi untuk menghasilkan vitamin tersebut tanpa menggunakan bahan kimia yang membahayakan kesihatan kita dan  boleh merosakkan alam.

Oleh kerana itulah , kak enan sendiri yang telah mengalami perubahan kesihatan asbab mengambil vitamin shaklee sebagai rutin dan dapat tingkatkan kesihatan kepada yang lebih baik memilih shaklee sebagai satu bisnes untuk kak enan.

Image result for shaklee semulajadi

Jadi kak enan juga mahu mereka dan anda diluar sana tahu bahawa shaklee sangat mementingkan alam semulajadi dan penghasilan vitaminnya juga menggunakan bahan- bahan yang semulajadi.

Sebab itulah walau dicemuh ,di siniskan kak enan tetap nak sebarkan dan bgtau kebaikan setiap vitamin shaklee pada anda semua..

Bukan apa ...kak enan kalau boleh nak elakkan dari anda mengambil jus,vitamin ntah pape,jamu yang dihasilkan tanpa mementingkan kesihatan anda malah merosakkan bdn dlm senyap ,walaupun saat itu anda rasa lebih baik.

Image result for shaklee difference

Jadi sokonglah kak enan sebab inilah perjuangan kak enan...hidup lebih sihat dan gaya hidup yang lebih baik dengan mementingkan penjagaan kesihatan dan pengambilan supplement yang melengkapkan keperluan tubuh badan kita.

Nak vitamin shaklee?roger aje kak enan ye..Cod diseluruh negeri PERLIS dan dikawasan sekitarnya.



No comments: