Thursday, March 29, 2018

OBSES Pada Supplement Dan Vitamin, Salahkah?

Obses?obses pada shaklee ?Obses pada vitamin, salahkah? Bila org kata kak enan terlalu obses ngan shaklee dan vitamin ,kak enan ok je..Pada kak enan obses kak enan ni ok je ,tiada  salah tempat pun.πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Lagi pun ia tiada mendatangkan kemudaratan apa-apa pun pada kak enan dan tidak menjejaskan apa-apa pun dari apa yang orang kata.



Lagipun obses pada benda yang ada kajian dan klinikal study ni, tak akan bawa masalah. Selagi apa yg kak enan ambil mengikut cadangan nutritionists shaklee dan tetap follow PNR bisnes .

Jadi kak enan tetap dalam undang-undang yang betul. Memang la semua benda asyik sebut shaklee aje.. bangun tidur shaklee, nak makan pun shaklee, nak tidur pun shaklee..hahhaha apa taknya bangun pagi ingat esp shaklee, time nak makan ingat lecithin.dan omega shaklee, maklumlah nak elak lemak jahat masuk ke dalam salur darah..nak jaga badan kan...hihi..

Nak tidur? Of coz ingat shaklee,selagi tak amik ostematrik,memang tak sahlah..sbbnya dah lah seharian tak minum susu,makanan berkalsium pun tak diambil jadi ostematrik sangat bantu bekalkan kalsium dalam badan kak enan..apa yang bestnya ia juga bantu memudahkan penghadaman di awal pagi..😍😍😍

Jadi obses kak enan ni tiada masalah pun biar lah orang nak kata apa pun . Sebab dah rasa sendiri ,bagaimana vitamin shaklee membantu tingkatkan masalah kesihatan kak enan sekeluarga dahulu sehingga kini. Terutama dari asthma yang teruk saat pregnant,kini pulih tak perlu dah pakai healer...alhamdulillah..


Image result for vivix shaklee

Kak enan melihat sendiri bagaimana vivix membantu saat ayah mertua hampir jadi nyanyuk akibat stroke,kembali pulih seperti biasa hingga kini..syukur ya Allah..

Tangan mak mertua yang retak akibat jatuh ,kembali bercantum dalam masa 3 minggu shj setelah konsisten amalkan ostematrik dan omega membuatkan kak enan lagilah obses pada shaklee. Doktor yang rawat mak mertua pun terkejut sebab kalau megikut faktor usia, ia tak akan begitu cepat bercantum katanya .



Image result for ostematrix shaklee

Jadi..dengan peristiwa dan keadaan ni apa lagi yang tak membuatkan kak enan jadi obses dengan  shaklee...memang comfirmlah kan obses giler...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Sebab tu asyik.nak bercerita tentang kebaikan shaklee saja pada semua...😁😁😁😁

Korang kat luar sana nak cuba vitamin shaklee ni gak? Nak tahu lebih detail? Roger aje kak enan ok..
Jangan segan-segan ye...boleh hubungi kak enan seperti yang tertera


Whatsapp/call/sms :01120757343
email : duniavitamintini@gmail.com
Fb pages: Dunia Vitamin Tini

Kak enan boleh COD vitamin SHAKLEE diseluruh negeri PERLIS dan dikawasan sekitar mengikut temujanji.

No comments: