Saturday, March 24, 2018

Rumah idaman dan impian.

Setiap orang mempunyai rumah impian masing-masing. Apabila keperluan dan isi rumah semakin bertambah dah pasti ruang kediaman yang lebih besar menjadi idaman ,betui tak?



Tak terkecuali lah kak enan pun turut mempunyai keinginan tersebut. Rumah diatas tanah yang dikelilingi pohon yang rendangmemang sejuk mata memandang.

Ada kolam ikan dan tanam bunga disebelah kiri merupakan ruang merehatkan minda bersama keluarga setiap petang sambil menikmati cucur udang goreng dan teh o panas. Woww...nikmatnya terasa..

Dibelakang rumah kelihatan taman adenium ,orkid dan pokok tin milik husband. Dengan sebuah gazebo yang dibina husband bg ruang santai sambil melihat keindahan saat bunga berkembang dan pohon tin membuahkan hasilnya..indahnya suasana redup menyejukkan mata.

Alhamdulillah...keperluan bilik berasingan untuk anak-anak lelaki dan perempuan dapat disediakan serta keselesaan mertua juga dapat dipenuhi. Tak lupa juga bilik SOHO untuk kak enan berkarya dan mencari idea-idea kreatif dalam bisnes kak enan.😍😍😍😍

Oh ye...ruang dapur yang ada kabinet bulit in berwarna hitam merah serta top island idaman kini  memenuhi ruang dapur yg sederhana ruangnya tu..

Alhamdulillah..rumah idaman dalam impian...doakan kak enan berjaya bina rumah idaman kak enan ni ye...aminnn..

No comments: