Sunday, October 21, 2018

Sijil Halal Shaklee 2018

Kenapa tiada tanda halal pada shaklee?halal ke vitamin shaklee ni?..ishh..ishh..seriau pulak makcik nak beli vitamin yang tiada tanda halal ni? Eh betul ke  sijil halal shaklee ni disahkan jakim?


Memang senario pertanyaan tentang kehalalan produk shaklee sering menjadi pertikaian bagi mereka yang sangat mengambil berat tentang apa yang hendak di makan. 


Tidak perlu risau ,walaupun di botol shaklee tiada halal jakim namun shaklee sangat menjaga sensitiviti umat islam di Malaysia dan pengguna muslim yang menggunakan shaklee. 

Shaklee ada mengeluarkan sijil halal shaklee yang disahkan oleh Islamic service OF America (ISA) . ISA  adalah termasuk didalam senarai badan-badan islam yang diiktiraf oleh jakim.

Untuk kepastian anda boleh layari Portal Rasmi Halal Malaysia untuk melihat status sijil halal shaklee 2018 oleh ISA  yang diiktiraf oleh JAKIM.

Tahu tak setiap tahun shaklee akan memperbaharui Sijil Halal malah jika ada vitamin yang baru masuk ke Malaysia dipertengahan tahun shaklee akan memperbaharui sijil halal dengan ada vitamin baru tersebut didalam senari tersebut.



Kini anda tidak perlu lagi untuk meragui dan berasa khuatir tentang kehalalan vitamin shaklee. Sebab ternyata vitamin shaklee memang disahkan HALAL oleh JAKIM MALAYSIA. 

Untuk dapatkan vitamin shaklee anda boleh dapatkan dengan kak enan dengan hubungi kak enan seperti yang tertera :



Hartini zulaikha
Call/sms/whats up : 01120757343
Fb Page : Dunia Vitamin Tini
Email : duniavitamintini@gmail.com

Jadilah pengguna yang bijak iaitu dengan menyertai kami dishaklee. Anda akan perolehi penjimatan dari 5% sehingga 25 %.. hubungi kak enan ye. Kak enan juga boleh  COD VITAMIN  SHAKLEE DISELURUH KAWASAN NEGERI PERLIS DAN KONSULT ANDA SECARA PERCUMA.

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.




No comments: