Wednesday, October 3, 2018

Promosi Vitamin Shaklee Oktober 2018

Hari ni dah masuk 3 hari kita di bulan Oktober. Sudah pasti ada promosi baru yang Shaklee dah sediakan untuk semua peminat dan pengamal supplement semulajadi.



 Bulan ini Shaklee kembali lagi dengan promosi ‘READY TO RESCUE YOU- sustainable release Vita C” dan beberapa produk set yang lain.



Sepertimana kita tahu.. tubuh badan kita tidak dapat menghasilkan vitamin c seperti mana Arnab . Tubuh kita juga tidak menyimpan vitamin c jadi disini pentingnya kita pilih Vitamin C yang mempunyai sistem sustainable release dimana ia akan membekalkan vitamin c kedalam tubuh kita secara berperingkat iaitu 100mg / perjam . Jika kita mengambil vitamin C yang tiada system sustainable release , vitamin c kita itu akan terus dikumuhkan melalui proses perkumuhan .


Keistimewaan sustainable release Vitamin C shaklee ialah :
  • ·         Sistem pembebasan terkawal berasaskan tumbuhan yang pertaa bagi vitamin c.
  • ·         Memberi bekalan vitamin c yang tulen secara lembut dan berterusan.
  • ·         Sebiji vita c Shaklee= 7 ½ biji oren, setara dengan 1 ½  biji oren setiap jam selama 5 jam.


Antara manfaat SR Vita C Shaklee ialah :
  1. *      Meningkatkan system imun tubuh
  2. *      Pertahanan semula jadi terhadap sinaran UV
  3. *      Menghalang pigmentasi
  4. *      Membantu mengelakkan kanser
  5. *      Membantu membentuk kolagen
  6. *      Membantu mencegah Ulser
  7. *      Memperbaiki insomnia dan stress

Selain SR Vita C, Tak lupa juga vitamin yang hampir 2 tahun tiada dipasaran kini telah kembali dan diupgrade kepada yang lebih baik dan sangat sesuai untuk diamalkan oleh lelaki dan wanita iaitu ZINC PLUS.




Tahukah kita badan kita tidak dapat menghasilkan mahupun menyimpan zinc. Kita perlu dapatkan bekalan zinc hanya boleh diperolehi melalui pemakanan harian sahaja dan lebih mudah dengan amalkan supplement ZINC PLUS ini.

Oleh sebab zinc sangat sinonim dengan kesuburan lelaki, Shaklee telah buatkan  promosi set FOR HER  yang terdiri daripada vitamin ZINC PLUS , COQ TROL , OMEGA GUARD DAN VITAMIN E COMPLEX.  Set ini adalah sangat sesuai diamalkan oleh semua lelaki kerana membantu mengembalikan stamina, kecergsan minda dan memastikan anda sentiasa energetic.



Bukan hanya vitamin yang ada promosi, Set skincare juga turut ada promosi hebat dengan free gift yang sungguh menawan. Skincare Youth kali ini menawarkan free gift  yang exclusive dr YOUTH Shaklee dengan pembelian YOUTH Stater Set  atau Renew And Maintain Set atau Intensive And Treament set. 



Bagi mereka yang ada masalah mata panda atau lingkaran bawah mata pula , jangan gusar. Shaklee kini telah menemukan YOUTH EYE TREATMENT  yang akan membantu menyelesaikan masalah lingkaran bawah mata anda .



Jadi jangan tunggu lagi dapat kan semua promosi ini sehingga hujung bulan Oktober 2018.
Untuk info lanjut dan sebarang pertanyaan tentang vitamin dan cara pengambilan vitamin anda boleh hubungi kak enan seperti yang tertera..


Hartini zulaikha
Call/sms/whats up : 01120757343
Fb Page : Dunia Vitamin Tini
Email : duniavitamintini@gmail.com

Jadilah pengguna yang bijak iaitu dengan menyertai kami dishaklee. Anda akan perolehi penjimatan dari 5% sehingga 25 %.. hubungi kak enan ye.



No comments: