Saturday, October 13, 2018

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee Dibawah Kumpulan Yang Aktif Dan Supportive.

Ramai yang bertanya cara untuk jadi ahli shaklee dan tidak kurang juga ramai yang tidak mahu didaftarkan sebagai ahli shaklee kerana tidak ingin menjual dan tidak berminat untuk berbisnes.




Tahukah anda banyak sebenarnya kelebihan menjadi ahli shaklee dan ia bukanlah wajib menjual vitamin shaklee setelah anda didaftarkan ahli shaklee.

Sebenarnya menjadi ahli shaklee adalah pakej untuk anda menikmati kelebihan yang banyak yang bakal Shaklee berikan pada anda. Ia juga adalah cara anda untuk menikmati penjimatan wang dan mendapat pulangan yang berbaloi sebenarnya..bukan hanya dari segi kewangan tapi untuk pelaburan kesihatan anda juga.


Banyak cara sebenarnya untuk jadi ahli Shaklee ni. kalau nak tahu detail cara jadi ahli Shaklee dengan PERCUMA  BOLEH KE SINI YE

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Antara kelebihan yang bakal anda dapat jika anda menjadi ahli shaklee ialah :

🐞Dapat membeli barangan Shaklee dengan potongan harga antara 15-20%.
   Jimat dan berbaloi.

🐞Dapat membeli sendiri secara online di web khas untuk pengedar Shaklee.
   Tak perlu bersemuka atau rasa malu.

🐞Sekiranya pembelian mencapai had uv (point) minima sekurang-kurangnya 150 uv bersamaan +- RM450 dalam bulan yang sama, anda layak menerima bonus sebanyak 5%.

Peratus bonus akan meningkat mengikut jumlah uv @ belian yang dibuat oleh anda walaupun membeli hanya untuk makan sendiri sahaja.
Memang bestkan

🐞Pemberian bonus sekiranya ada (  cukup syarat diatas- minima 150uv ) akan dimasukkan ke akaun anda selewat-lewatnya 15hb setiap bulan.


🐞Sekiranya anda mendaftar keahlian dengan kak enan , anda akan dimasukkan ke dalam support group yg mempunyai pelbagai info, tak kira sama ada anda ingin makan sendiri sahaja @ untuk serius berbisnes.
Bagus sebab anda makan sambil dapat ilmu dan info

🐞Sekiranya anda terfikir untuk menjana pendapatan dengan Shaklee, insyaAllah anda akan diberi tunjuk ajar untuk berjaya, yang penting ada semangat dan keinginan.
 Hanya jika anda ingin berbisnes tanpa paksaan.

🐞Keahlian Shaklee adalah untuk seumur hidup. Tetapi setiap tahun perlu activate keahlian dgn membeli voucher bernilai RM30 yg boleh direbate semula dalam pembelian produk Shaklee.
Boleh rebate dengan pembelian vitamin mengikut P&R nya. Jimat.

🐞Yuran keahlian adalah RM75 utk semenanjung dan Sabah Sarawak .
Termasuk kos pos + member kits.

🐞Sekiranya pembelian kali pertama anda mencapai min 200uv bersamaan lebih kurang RM660, anda layak mendapat KEAHLIAN PERCUMA seumur hidup dan terus layak mendapat bonus pertama sebanyak 5%.

🐞Sekiranya anda berminat dan ingin mula serius untuk berbisnes, anda juga mempunyai peluang untuk mendapat bonus-bonus lain lagi seperti cash insentif, bonus kereta, bonus melancong dalam dan luar negara dll lg.

Image result for SHAKLEE JEPUN



🐞Terdapat pelbagai lagi kelebihan dengan menyertai Shaklee dalam group kak enan yang sangat aktif dan saling support each other..


jadi jika anda ingin menjadi ahli shaklee anda boleh hubungi kak enan dengan menaip nak jadi ahli shaklee dan whats up kan terus ke no 01120757343 sekarang....

anda juga boleh tinggalkan pesanan sms  dengan menaip  Nak jadi ahli shaklee  dan hantar ke 01120757343 atau 0195057535.


selain itu anda boleh emailkan juga detail anda ke duniavitamintini@gmail.com


jika Anda mencari vitamin shaklee anda boleh hubungi kak enan untuk info lanjut seperti maklumat yang tertera :

Hartini zulaikha
Call/sms/whats up : 01120757343
Fb Page : Dunia Vitamin Tini
Email : duniavitamintini@gmail.com

Jadilah pengguna yang bijak iaitu dengan menyertai kami dishaklee. Anda akan perolehi penjimatan dari 5% sehingga 25 %.. hubungi kak enan ye. Kak enan juga boleh  COD VITAMIN  SHAKLEE DISELURUH KAWASAN NEGERI PERLIS DAN KONSULT ANDA SECARA PERCUMA.

No comments: