Tuesday, October 23, 2018

2 Cara Mudah Daftar Ahli Shaklee

Ramai bertanya cara mudah untuk dapatkan harga vitamin shaklee murah. Cara nya tak lain adalah dengan jadi ahli shaklee berdaftar.  Bagaimana hendak daftar ahli shaklee ye?  Sebenarnya ada beberapa cara mudah untuk daftar ahli shaklee  ni. Anda boleh pilih untuk daftar secara percuma ataupun berbayar. Bagaimana tu? Mai rapat sini kak enan nak habaq naa..



Cara Mudah Daftar Ahli Shaklee



Pertama
Dengan buat bayaran sebanyak rm 75 ringgit, anda  sudah layak untuk membeli semua vitamin shaklee dengan harga yang jimat dan berbaloi dengan nilai wang anda. jimat 5% sehingga 25%.. Bestkan. bagaimana tu? anda boleh whatsapp terus ke no 01120757343  .  Nanti kak enan akan bagi guide anda ,apa detail yang diperlukan.



Kedua
Daftar ahli secara PERCUMA. Dengan pembelian vitamin sehingga 200uv ,anda layak untuk mendaftar ahli shaklee secara percuma. Ada beberapa set vitamin shaklee yang boleh anda pilih untuk dapatkan pendaftaran ahli shaklee PERCUMA :


i. Beli 2 botol VIVIX . Anda dah layak jadi ahli shaklee secara percuma. Hubungi  01120757343 dan taip beli vivix 2 botol, ahli percuma




ii.Dengan Pembelian Set Youth Intensive Care dan Youth shaklee Renew And Maintain Set anda dah layak untuk jadi ahli shaklee secara percuma.





iii. Beli youth stater set + vitamin c berharga rm 947 anda sudah layak untuk dapat jadi ahli shaklee percuma tapi untuk lebih penjimatan sehingga 25% ,hubungi kak enan segera >>>01120757343<<<



Selain itu anda  boleh Daftar Ahli Shaklee melalui kaunter di HQ dan Cawangan Shaklee berikut:

1. Shaklee HQ Sunway Geo, Subang
2. Cawangan Shaklee KL Sri Rampai
3. Cawangan Shaklee Penang
4. Cawangan Shaklee Ipoh Perak
5. Cawangan Shaklee Johor Bahru 
6. Cawangan Shaklee Kota Bharu Kelantan
7. Cawangan Shaklee Kota Kinabalu Sabah


berikan detail id Sponsor anda seperti berikut :


Id Sponsor : 961842
Nama sponsor : Noor Hartini Binti Md Saad.


JIka anda ingin tahu lebih detail tentang cara untuk daftar ahli ini anda boleh hubungi kak enan seperti yang tertera :

Hartini zulaikha
Call/sms/whats up : 01120757343
Fb Page : Dunia Vitamin Tini
Email : duniavitamintini@gmail.com

Jadilah pengguna yang bijak iaitu dengan menyertai kami dishaklee. Anda akan perolehi penjimatan dari 5% sehingga 25 %.. hubungi kak enan ye. Kak enan juga boleh  COD VITAMIN  SHAKLEE DISELURUH KAWASAN NEGERI PERLIS DAN KONSULT ANDA SECARA PERCUMA.

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments: