Wednesday, February 28, 2018

Kisah kasih suami kepada isteri kesayangan memberi inspirasi untuk terus sebarkan keperluan vitamin pada wanita.

Bila jarang-jarang sekali demam dan selsema ni...sekali kena collapse la juga...huhu..tp alhamdulillah tak lama demamnya..cuma selsema ni memang ambil masa lah..
Bila cerita bab kesihatan ni..kak enan teringat pada seorang  downline kak enan ni.
Dia ni adalah lelaki. Bertanya kak enan tentang set menyusu  dan pada masa yg sama nak cantik bila ditanya untuk siapa set ini. Katanya untuk isterinya yg sedang menyusu anak dan sering letih serta penat. Sbb isterinya juga bekerja .

Woww..jarang-jarang sekali orang lelaki wassap kak enan dan nk beli untuk wife tau. Selalunya orang pompuan atau isteri tu sendiri yg mencari set-set vitamin yang dia mahukan. Si suami hanya bayarkan sjkan.


Tp ni berbeza. Malah dia (downline kak enan) siap study tentang setiap produk dlm set menyusu ni. Oh lupa bgtau..time ni dia hanya customer tetap kak enan . Dia jadi ahli setelah beli full set menyusu ni. Alhamdulillah..

Image result for set menyusu

Tahu tak dari dia lah kak enan rasa terilham untuk beri kesedaran pada kak enan untuk terus sebarkan lagi kebaikan vitamin ni terutama pada sang suami ni. Dimana ramai lagi diluar sana si suami yang kurang info dan pengetahuan keperluan  vitamin untuk diberi pada si isteri.

Apa salahnya kan hadiahkan set cantik atau vivix  atau set YOUTH untuk isteri sempena anniversary..gah kan gitu..nak isteri cantik luar dan dalam si suamila yang kena ikhtiarkan sesuatu untuk isterikan ..betui tak?

Image result for vivix shaklee

So pada sang suami di luar sana...jangan abaikan keperluan untuk isteri dari segi makanan tambahan ni bukan hanya pakaian dan make up sj. Nak isteri kurus cantik dan kuit gebu..anda boleh hadiahan set cantik berseri untuk isteri anda.


Image result for youth shaklee

 Percayalah... Pasti isteri anda akan terharu sebagaimana terharunya isteri downline sy ni...

Ok..nak dapat set best ni..bolehlah hubungi kak enan aje ye...hihihi..jgn lupo tau..



No comments: