Thursday, February 15, 2018

Rahsia bisnes jadi lebih mantap.

Alhamdulillah...syukur dapat nikmati pagi yang tenang dan nyaman hari ni. Pada orang bisnes awal2 pagi adalah masa yang paling sesuai untuk memulakan langkah permulaan bisnes mereka. Tak terkecuali bagi kak enan.
Sebab kak enan pun buat bisnes juga .😍

Bila buat bisnes ni tak kira online atau offline dengan kedai nyata atau tak ,apa yang membuatkan customer sering ingat akan kita ialah service kita pada mereka. Jadi service merupakan satu tunggak yang buatkan sales kita dalam landasan yang kita mahukan.

Dalam bisnes ,selain service ,sharing all about bisnes kita pun memainkan peranan penting. Ia menjadikan satu ikatan dan tarikan apabila kita konsisten dalam sharing tentang perihal bisnes kita. Dari situ baru datangnya keyakinan pada pelanggan tentang bisnes dan servis kita. Bila pelanggan yakin dengan kita disitulah datangnya sales yang tidak putus-putus..insyaAllah..
Jadi bina keyakinan pelanggan pada bisnes kita dengan sharing yang konsisten adalah kunci utama pada sales bisnes kita.

Macam kak enan,kak enan ada group support juga. Tau tak apa pentingnya group support ni? Ia bagaikan satu tempat kita berada dalam aura positive yang akan bantu kita terus konsisten dalam sharing. Sharing kan kunci sale bisnes. Jadi masalah up n down tu jadi kurang bila kita ada group support yg bantu dalam bisnes kita.

Dan akhirnya.DOA.setelah bertawakal,ikhtiar dan usaha. Kita harus minta pada DIA,tuan kita yang memberi rezeki untuk kita tu. Bila kita selalu dengan DIA insyaAllah,segala ujian yg dtg tak akan ganggu sales untuk bisnes kita.

So sharing,service dan doa adalah kunci untuk kembangkan bisnes kita agar dapat sales yang kita target.

Ada yang nak join jadi partner bisnes kak enan?
Kak enan masih mencari mereka yang sanggup cabar diri mereka untuk majukan diri mereka sendiri untuk income yg lebih besar. 😍😍😍

Hubungi kak enan segera untuk perubahan gaya hidup yang lebih baik :

Whatsapp/call/sms: 01120757343
Email : duniavitamintini@gmail.com
Fb page : dunia vitamin tini.



No comments: