Monday, February 19, 2018

Impian dalam bisnes shaklee

Alhamdulillah syukur pagi ni..no soundtrack bangun tidur...hihi..anak-anak bingkas bangun dan terus mandi. Sarapan koko krunch dengan senyum.sambil bersiap-siap kemaskan baju yang dipakai.syukur..😍😍

Alhamdulillah..bila anak-anak sihat dan cergas perasaan lemau diaorg takkan ada time nak ke sekolah ni.

Ok hari ni kak enan nak citer kenapa kak enan suka buat bisnes shaklee dan apa sebab kak enan suka kannya. Selain untuk tambah income ke 2 dalam rumahtangga kak enan ,kak enan berhasrat ingin sebarkan kebaikan supplement shaklee ni pada semua di luar sana terutama kawan-kawan terdekat dan rakan di media sosial ini.

Mungkin ada kaedah lain bagi kawan-kawan yang lain tapi masih ramai yang tidak tahu mengamalkannya. Tahu tak makanan tambahan dimasa sekarang ini bukan lagi lambang kemewahan malah keperluan penting bagi memenuhi gaya kehidupan kita masa kini. Jadi kesedaran demi kesedaran perlu kak enan sampaikan pada mereka-mereka diluar sana ini.

Begitu juga dengan ibu hamil,ibu menyusu ,ibu berpantang dan ibu bekerja. Makanan tambahan sangat penting sebenarnya untuk memenuhi keperluan ibu-ibu ini. Ia bagaikan perkara yang perlu ibu-ibu amalkan agar sentiasa sihat didalam menjaga kesihatan dan keperluan seluruh isi keluarga.


Kenapa kak enan nak semua ibu-ibu tahu dan amalkan makanan tambahan ini? Kerana ibu adalah tunggak keluarga. Ibu-ibu selalunya lebih mementingkan keperluan keluarga dari dirinya jadi sebagai tanda menghargai dirinya ibu-ibu perlu amalkan pemakanan sihat disamping mengambil makanan tambahan ini.

Jadi misi kak enan belum lagi tercapai malah masih banyak yang kak enan perlu sampaikan. Jadi kawan-kawan jom support kak enan sama-sana kita beri kesedaran agar sentiasa mengamalkan pemakanan yang sihat  dan gaya hidup yang sihat . Misi kak enan untuk kenalkan pada semua vitamin shaklee sangat membantu didalam proses kita menjaga kesihatan dan kesejahteraan keluarga..


Jom sama-sama kak enan. Support kak enan ye kawan-kawan. Nak join sama2 kak enan? Sangat-sangat dialukan. Roger aje kak enan ye disini ye :

Whatsapp/call/sms :01120757343

Email : duniavitamintini@gmail.com

Fb page : duniavitamin tini.

No comments: