Tuesday, February 27, 2018

Shaklee HQ berkonsepkan mesra pengguna .

Bila sebut saja shaklee home office terbayang botol vivix gergasi...hihihi...kalau kawan-kawan nak tahu shaklee dah hampir setahun bertukar home office dari sunway pinnacle ke sunway geo.


Sayangnya kak enan belum sempat terjah lagi. Huhu... Kak enan teringin sangat nak singgah ke sana. Apa yg bestnya kak enan nak bergambar dengan 10 produk terbaik shaklee dan juga nak rasai sendiri shopping disana.

Apa yg buat kak enan teruja nak sangat shopping di shaklee home office ni ialah aturan botol-botol vitamin adalah seperti pasaraya dimana ,kita boleh pilih apa vitamin yg kita mahu dan masukkan ke dalam bakul kita...bestnya...boleh pegang dan belek-belek semua botol-botol vitamin tu tau. Konsepnya open gitu...hihi...bestnya lahai....teruja perasaan gitu.


Shaklee telah berpindah ke sunway geo bagi memudahkan urusan sid nya dan ingin memperkenalkan kepada mereka diluar sana betapa shaklee adalah syarikat MLM yang sangat menjaga ahli-ahli malah menyediakan ruang-ruang tertentu untuk kami ahli shaklee menggunakannya untuk sesi penbelajaran atau sesi coaching bersama pelanggan.. Bestkan...

Jadi jangan ragu-ragu lagi untuk memilih shaklee sebagai permulaan untuk perubahan kehidupan anda menjadi lebih baik dan nilai kesihatan yang lebih berharga .

 Hubungi kak enan untuk info lanjut ye ..

Whatsapp/call/sms :01120757343

Email : duniavitamintini@gmail.com

Fb page : duniavitamin tini.

No comments: