Wednesday, February 14, 2018

Hb low saat hamil pertama tidak berulang lagi bila hamil anak ke tiga. Ketahui apakah rahsianya..

Alhamdulillah second day school yg ceria. 3rd day ,bg abg arif. Pagi ni abg arif ceria dok bercerita tentang kawan-kawan sekolahnya. Cerita tentang dia berkongsi makan dan saat berbual dengan kawan-kawan kat sekolah.

Kakak dan angah pula bersiap dengan kelengkapan keperluan yang diaorang perlukan seperti yang diberitahu oleh cikgu diaorang. Apa lagi ummi juga yang kelam kabut nak sediakan itu ini dari malam tadi..hailah anak bijak-bijak diaorang ni.

Dalam dok cari kelengkapan keperluan diaorang tu,terobek bungkusan ni..memory sungguh ni. Selalunya ibu yang biasa hamil memang maklumlah dengan nama tertera pada kotak vitamin ni.
Iron tablet,asid folic, b complex dan acrobic asid ,nama2 ni tak asing lagi bg keperluan ibu yg baru hamil.
Hb low saat hamil, cara atasi hb low , hb low ketika hamil, pengedar shaklee perlis, shaklee kangar ,penjual shaklee perlis, shaklee arau.,penjual shaklee arau, vitamin asas ibu hamil, vitamin untuk ibu hamil, supplement untuk ibu hamil

Apa yang buat kak enan terobek memory ni..adalah kerana vitamin ini jugalah kak enan kenal shaklee. Asbab bila amik vitamin sintetik ini yg dibekal kan oleh klinik kesihatan ibu dan anak,hb kak enan masih rendah dan kak enna alami sembelit yang teruk disaat kehamilan anak pertama dan kedua.

Setelah kak enan kenal vitalea multivitamin,b complex shaklee, sustainable release vita c,alhamdulillah ,hb yg selalu low saat pregnant dan masalah sembelit dalam kehamilan dah dapat diatasi..syukur sbb kenal shaklee dah time anak ke 3 tu.jadi anak ke 4 comfirmlah totally vitamin shaklee yg kak enan amalkan. 😍😍😍

Hb low saat hamil, cara atasi hb low , hb low ketika hamil, pengedar shaklee perlis, shaklee kangar ,penjual shaklee perlis, shaklee arau.,penjual shaklee arau, vitamin asas ibu hamil, vitamin untuk ibu hamil, supplement untuk ibu hamil

Dari awal perkenalan dgn set asas inilah perubahan demi perubahan kesihatan diri  kak enan semakin terasa. Dari situ kak enan tak berpaling lagi malah kak enan terus bekalkan vitamin untuk anak-anak juga. Alhamdulillah masalah selalu letih ,penat dan lesu dan semakin tiada dalam kamus harian hidup kak enan.so dapat uruskan kerja dan keluarga dengan happy.. Kesihatan anak-anak, iq dan eq juga dapat dilihat perubahannya..alhamdulillah syukur ya Allah..

Eh...eh..dari citer bab sekolah anak boleh plak terobek kisah mula2 kenal vitamin shaklee plak...hahahha..

Pape pun kak enan doakan anak-anak kak enan terus bersemangat untuk belajar dan mencari redha Allah dalam menuntut ilmu serta diberi kesihatan yang baik sepanjang menuntut ilmu mereka....aminn

So nak cari vitamin shaklee ingat kak enan ok.. Konsultasi terbaik bagi ibu hamil,menyusu dan berpantang dr pengalaman kak enan sendiri..
Hubungi kak enan  seperti dibawah untuk dapatkan vitamin shaklee :

Whatsapp /call / sms: 01120757343
Email : duniavitamintini@gmail.com
Fb page : duniavitamintini

No comments: