Saturday, February 17, 2018

Rumah impian untuk keluarga tersayang.

Semalam entah cane boleh terjebak dengan anak-anak terlayan citer drama tv1 " aku disisimu'. Alkisahnya time pukul 7 kak enan memang susah sangat nak terlepak depan tv. Balik dari kerja 6.15pm gitu terus singsing lengan masuk dapur siapkan dinner. Tapi mbe sebab semalam hari cuti dan makanan untuk dinner dah ready ,tu yang terjebak.melayan tv tu.

Dalam citer tu yang best nya kak.enan suka suasana rumah penghuni cerita tu. Rumah di seketul dikelilingi pokok-pokok nan hijau memang best. Kawasan lapang yang luas siap boleh berkhemah lagi kat luar rumah..syoknyaa..

InsyaAllah 10 tahun akan datang kak enan dan husband akan duduk dirumah sederhana banglo yang ada tanah disekelilingnya milik kami berdua. Ada kolam ikan disebelah kiri rumah dan kebun-kebun sayur di belakang rumah. Pokok-pokok buahan tempatan juga ada dibelakang rumah terutama rambutan dan durian..nursery pokok adenium kegemaran husband dan mil pun ada juga tuh...

Bestnya kan...insyaAllah impian ini akan tercapai. Bila mana target dan usaha perlu seiring.insyaAllah..aminn..dengan bisnes yang kak enan buat ni impian ni boleh jadi nyata selagi kak enan masih on track dan lebih agresif...insyaAllah..

Doakan kak enan sama-sama ye..
Nak join bisnes sama2 kak enan pun boleh juga..roger aje kak enan ye..

Jangan lypa hubungi kak enan untuk dapatkan vitamin shaklee ye :

Whatsapp/call/sms :01120757343
Email : duniavitamintini@gmail.com
Fb page : duniavitamin tini.

No comments: