Thursday, February 1, 2018

8 perkara anda perlu percaya produk shaklee selamat.

Tahukah kita produk yang selamat dan berkesan digunakan adalah produk yang datangnya dari bahan-bahan yang berkualiti  dan dikaji akan keberhasilan untuk bukti yang lebih baik.

Jadi 8 perkara ini anda perlu percaya tentang produk shaklee adalah produk yang sangat mementingkan penggunaan bahan-bahan yang tulen dan bahan-bahan yang selamat. 

8 PERKARA YANG ANDA PERLU PERCAYA PRODUK SHAKLEE SELAMAT.

1.SHAKLEE MENYARING LEBIH 350 BAHAN CEMAR, RACUN SERANGGA DAN BENDASING UNTUK SETIAP BAHAN BOTANI BARU.

Selain itu , shaklee turut menyaring untuk bahan cemar lain termasuk logam berat, sisa pelarut , kehadiran radiasi dan pencemaran mikrob.



2. LEBIH DARIPADA 250 UJIAN RACUN SERANGGA DILAKUKAN, MELEBIHI SYARAT UNITED STATES PHARMACOPEIA ( USP )


3. SHAKLEE MELAKUKAN LEBIH 100,000 UJIAN KUALITI SETIAP TAHUN
- ia bagi memastikan produk yang digunakanadalah selamat digunakan oleh seluruh isi keluarga anda.


4. TIADA BAHAN PENGAWET , PEMANIS ATAU PERASA TIRUAN.


5.BEBAS GLUTEN

- Produk shaklee bebas gluten  dan ia merupakan berita baik bagi mereka yang mengalami alahan gluten dan sensitif -gluten . Dengan produk yang bebas gluten , shaklee mahu anda memiliki usus dan sistem penghadaman yang lebih sihat.

6.BUKAN GMO
- produk shaklee adalah bebas GMO dan disahkan melalui Program Pengekalan Identiti ( Identify Preserved Program (IPP), pendekatan paling dipercayai untuk memastikan produk shaklee kekal bukan GMO dari peringkat biji benih hingga ke proses pengilangan.


7. TERBIODEGRADAS

- Berpegang pada prinsip selamat, handal ,dan mesra alam, Produk GET CLEAN home Care shaklee adalah Terbiodegrasi yang tidak mengandungi fosafat, nitrat dan borat. Shaklee menjadikannya satu tanggungjawab dan amanah untuk menjadikan planet kita lebih sihat sepanjang masa.


   
8. sHAKLEE TIDAK MELAKUKAN UJIAN KE ATAS HAIWAN.


Jadi kini anda tahu SHaklee sangat mementingkan keselatan didalam menghasilkan setiap produknya. jado jangan tunggu lagi jika anda telah memilih untuk menjaga kesihatan diri anda, keluarga dan alam sekitar . anda memang perlu PILIH SHAKLEE . jadi bertukarlah sekarang...

No comments: