Thursday, February 1, 2018

Kelebihan Shaklee sebagai syarikat MLM yang berbeza.

Syarikat shaklee telah bertapak di Malaysia hampir 60 tahun lebih dengan terus melebarkan sayapnya pada keluarga berbilang generasi dimana shaklee mampu menaruhkan kepercayaan berbeza dengan syarikat MLM yang berada diluar sana. Misi Shaklee yang menghasilkan seluruh produknya dengan selamat, berkesan dan semulajadi memberikan ia kelebihan berbeza dari produk yang berada dipasaran.


Image result for shaklee



Setiap bahan yang memasuki botol shaklee telah dicipta untuk memperbaiki kesihatan , berfumgsi tanpa kompromo danlembut serta mesra pada alam sekitar.  Jadi apabila anda memilih shaklee anda perlu mengetahui 3 perkara yang nyata dan benar yang memberikan Shaklee kelebihan berbeza dengan produk diluar sana..   

Tiga perkara kelebihan shaklee itu ialah :


1. SELAMAT

Semua produk shaklee dihasilkan dari bahan-bahan yang selamat digunakan dan shaklee amat mementingkan keselamatan agar tiada standarg yang boleh menandingi produk shaklee yang sememangnya sangat menitikberatkan tentang keselamatan bahan-bahan didalam produk yang digunakan.

Bahan-bahan untuk menghasilkan produk shaklee dipilih dengan teliti untuk memenuhi standard prestasi dan penyaringan. Malah standard ketulenan shaklee adalah yang paling ketat dalam industri nutrisi dan pemakanan berkhasiat untuk memberi jaminan bahawa produk shaklee adalah selamat.

Apabila terfikirkan SHAKLEE , fikirkan " TULEN ".


 baca disini   => 8 perkara  anda perlu percaya produk shaklee selamat




Image result for shaklee

2.TERBUKTI

Para saintis shaklee sentiasa mencari bahan dan ramuan yang tulen dan mujarab dari alam semulajadi. Mereka juga membuat semakan terbitan saintifik (jurnal ) dan melakukan  kajian mereka sendiri untuk mengesahkan keberkesanan dan kemujaraban produk shaklee ini. 4 perkara yang membuktikan shaklee benar-benar menjaga produknya ialah:

  • LEBIH 100 PEMBENTANGAN DAN KERTAS SAINTIFIK DITERBITKAN
       - Produk shaklee disokong oleh lebih daripada 100 pembentangan dan kertas saintifik yang diterbitkan, Ia membuktikan bahawa shaklee membawa perubahan pada kesihatan anda, Salah satu ujian ini ialah Kajian Penanda Aras , yang menunjukkan bahawa orang yang mengambil suplemen shaklee memiliki kesihatan yang jauh lebih baik berbanding mereka yang mengambil satu multivitamin atau tiada suplemen sama sekali.

  • TELOMERE
   - Kajian telomere menunjukkan bahawa pengguna shaklee yang mengambil supplemen 5 tahun mempunyai TELOMERE lebih lama berbanding pengguna sihat tanpa suplemen.


Image result for shaklee
  • PATEN
    - Produk shaklee mempunyai leboh daripada 70 paten dan sedang dipatenkan.

  • SISTEM PELEPASAN BERPATEN
     - Sistem pelepasan berpaten shaklee dicipta untuk memperbaiki dengan ketara kadar penyerapan nutrien utama dalam tubuh , menyediakan nutrien yang betul , dilokasi yang betul dan pada masa yang tepat.

Layari healthresource.shaklee.com untuk lampiran lengkap penyelidikan yang ditaja oleh Shaklee.


3.BERKESAN

Shaklee telah membuat satu kajian supplemen Pemakanan iaiti kajian penanda aras. Kajian Suplemen Pemakanan ini adalah kajian perintis mengenai pengguna suplemen  jangka panjang yang menunjukkan bahawa mereka yang mengambil suplemen shaklee memiliki kesihatan yang jauh lebih baik berbanding mereka yang mengambil jenamalain atau atau tiada multivitamin sama sekali.


Hasil kajian ini membantu mengesahkan apa yang telah kami di Shaklee tegaskan selama ini
  • Pendekatan gaya hidup sihat jangka panjang Shaklee merangkumi pilihan pemakanan bijak dari segi makanan dan suplemen, serta bersenam untuk mencapai dan mengekalkan berat yang sihat ternyata akan menyokong kesihatan dan kesejahteraan yang optimum.
  • Dan kami mahu anda memastikan bahawa gaya hidup sihat anda turut merangkumi diet yang bijak, pengambilan suplemen, dan strategi senaman semasa anda berusaha untuk mencapai kesihatan yang optimum.



Image result for shaklee


Jadi jadilah pengguna yang bijak dengan memilih yang lebih selamat untuk kegunaan anda, keluarga dan insan kesayangan . Pilihlah yang terbaik dengan join Family shaklee . Join group kak enan anda akan di support dan diberi konsultasi secara percuma tentang semua produk shaklee ini.

jangan tunggu lagi hubungi kak enan segera ye :

whatsapp/ call/ sms : 01120757343

FB pg : duniavitamintini.blogspot.com

email: duniavitamintini@gmail.com



No comments: