Monday, February 26, 2018

Kenapa shaklee adalah pilihan yang tepat untuk jana pendapatan ke dua?

Alhamdulillah hari ni dah hampir 2 bulan sekolah. Rutin macam biasa dah tak ada radio berbunyi pagi-pagi..syukur... Jadi dalam dok bersiap ni kak enan nak berstory morylah dengan kawan-kawan..tapi awas citer ni pjg ye..harap sabar membacanya.

Kak enan pernah ditanya oleh kawan-kawan tentang ni " Dalam banyak-banyak bisnes ni apa pasal ko suka Shaklee eh,banyak ke bonus yg shaklee bayor kat ko?"..
Selalunya kak enan senyum bila dapat soklan gini..

Tau tak banyak sebab kak enan tak boleh nak move on dari shaklee rasa cam rugi kalau tukar ke bisnes lain sbb shakleenya bonus dan lain2 sgt lumayan tau..hihi...nak tau kenapa lagi?hihi

Ok.. Pertamanya...sebab produk shaklee tu sendiri...semua vitamin-vitaminnya sangat berkesan pada diri kak enan. Malah kak enan guarantee akan vitaminnya ini sebab setiap vitamin shaklee ini dihasilkan dengan dikaji oleh para saintis yang bertaraf nobel. Bukan calang-calang doktor dan saintis yg ada didalam lab shaklee ni. Jadi untuk guna sendiri dan share kebaikkannya pd semua kak enan dan boleh dpt hasil drnya...iaitu bonuslah.

Image result for shaklee difference image
Keduanya bahan-bahan yang shaklee gunakan untuk hasilkan vitaminnya adalah dari bahan-bahan semulajadi yang sememangnya juga diproses secara semulajadi untuk menghasilkan vitamin-vitaminya. Ia tidak menggunakan bahan kimia berbahaya didalam setiap proses penghasilan vitamin ini. Jadi dah tentulah tiada istilah,makan vitamin shaklee akan merosakkan buah pinggang kita 10 tahun akan dtg sbb dah terbukti di malaysia sendiri mereka yang telah mengamalkan shaklee melebihi 10 tahun tiada masalah kesihatan kronik malah mereka lebih sihat dan awek muda tau..confirm jumpa mereka tak caya usia mereka dah cecah 60 tahun lebih..😍😍😍😍 jadi nak jual memang lagi berani lah kan..tak de perasaan takut dan khuatir dah.

Image result for shaklee difference image

Ketiga...reward dan bonus yang ditawarkan oleh shaklee memang tak boleh buat kak enan nak move on pada bisnes lain. Tau tak cara pembayaran bonus yang shaklee bayar pada setiap bulan pada sidnya ni telah dipatenkan? Malah pembayarannya sangat istimewa tau siap ada bonus untuk leader yang effective jaga groupnya malah car bonus dibayar secara cash ,jadi kita boleh handle cash tu nk buat apa. Hah satu lagi pembayaran bonus shaklee ni tak ada kaitan dengan sistem piramid ok..tak ada istilah orang atas ko ,boleh rileks2 makan hasil susah payah ko. Sebabnya shaklee bayar mengikut hasil usaha sendiri..kalau point uv ko lebih besar dr upline ko...ko yang kaya rm melimpah-limpah ,org atas ko sikit pun tak rasa ok. Malah pangkat pun ko boleh potong upline ko dalam shaklee ni tau...hihi  


Image result for shaklee reward image

Macam panjang dah ni tapi kak enan nak bgtau lagi satu...sbnrnya banyak lagi tapi klu nak tau lagi joint kak enan ok..

Keempatnya : reward percutian shaklee yang diberi pada sid yang effective capai target setiap tahun  sgt2 best..malah point kita tu kalau banyak siap boleh bawa seluruh ahli keluarga kita dalam trip percutian yg sememang bertaraf 5 bintang. Ko rasa best ke tak tu? Hihihu..tak terjangkau di akal okey dengan reward percutian yg diberi ni.😍😍😍 Ini reward tahun lepasnya cycle.

Image result for shaklee reward image

Eh dah panjang dah ni cukuplah dlu ye...sebenarnya banyak lagi nk citer..hahahh...
Kalau nak tau lebih-lebih lebih lagi tentang bisnes shaklee ni roger aje kak enan .joint kak enan dan rasai sendiri kebaikan produknya,bonusnya dan reward2 yg lain .
Tahu tak satu lagi nak bgtau. Shaklee hanya jual produk yang sememang brandnya sendiri,yg telah dikaji dan dapat kelulusan halal dari pihak halal USA yg dikitiraf oleh jakim Malaysia di Malaysia ni. Dan shaklee sgt tekankan penjgaan kesihatan bukan hanya dengan makan vitamin malah perlu amalkan gaya hidup sihat dan jaga pemakanan juga..so tak perlu khuatir ye..

Jadi nak tahu lebih...lebih..lebih.banyak lagi tentang bisnes shaklee roger aje kak enaN ye..nak bonus banyak? Jom join shaklee 😍😍..


No comments: