Thursday, February 22, 2018

Tekad berbisnes untuk sebarkan kebaikan vitamin setelah alami perubahan yang positif.

Saat mula tekad nak buat bisnes shaklee ni selepas kak enan rasa bertanggungjawab nak sebar kan kebaikan dan apa yang vitamin boleh bantu kehidupan kita. Di samping boleh jana pendapatan, ramai yang dapat kita tolong .alhamdulillah..


Image result for live amazing shaklee


Sejak itu kehidupan kak enan mula berubah sedikit demi sedikit bermula dari segi pemakanan untuk keluarga,lebih teliti dan bukan tangkap muat dan ambil mudah. Setiap khasiat dan keperluan serta makanan perlu elak dijaga dan diambil peduli. Kalau dlu tak ada langsung ilmu dan info tentang pemakanan sihat,sekarang tidak lagi. Pemakanan dan gaya hidup pun bertukar. Alhamdulillah, anak-anak dan suami boleh follow .

Kehidupan kini lebih berbeza dimana setiap masa bagaikan emas. Pantang free sikit kepala berputar berfikir untuk buat apa-apa. Bila dah ada checklist,masa lebih pendek untuk berfikir sbb kak enan boleh terus do action nya.. Jadi dah kurang masa untuk lepak-lepak layan drama melayu bersiri maupun nak follow novel cinta zaman sekarang. Novel-novel telah beralih ke buku-buku ilmiah tentang kejayaan dan Motiwasi. 😍😍😍😍


Image result for live amazing shaklee

Perubahan demi perubahan kak enan bawa dalam family terutama bab makan vitamin ..😘😘 yang pastinya..selain suami dan anak-anak ,mak ,ayah dan mertua serta adik beradik  kak enan juga kak enan suruh makan vitamin shaklee ni..by hook or by crook diaorang pun akur bila dah rasai sendiri ke'best'an amalkan vitamin ni. So kak enan dah berjaya vitamin shakleekan family kak enan..

Jadi nak berjaya dalam bisnes shaklee ni,kak enan dah rasai sendiri kebaikan vitamin dan kak enan nak family kak enan turut support kak enan agar hasrat kak enan dapat wariskan bisnes kak enan ni berjaya dengan sokongan padu dari mereka yang berada diaekeliling kak enan.

Kawan-kawan pun doakan lah ye hasrat kak enan ni berjaya capai tahap yang kak enan inginkan ...aminnn..

Thanks pada semua kawan-kawan yg turut support bisnes kak enan ni...love u ollss...

Ada yang nak sama-sama join kak enan dalam bisnes ni?boleh sangat sebab bisnes kak enan ni sangat2 menjaga group dan semua ahlinya..roger kak enan cepat-cepat ye.sama-sama kita menuju ke angkasa kejayaan.😍😍😍
nak cuba vitamin shaklee ?  hubungi kak enan disini ye :

whatsapp/call/sms : 01120757343
email: duniavitamintini@gmail.com
fb page : dunia vitamin tini

...ingat shaklee ingat kak enan ye...

No comments: