Wednesday, November 7, 2018

Rahsia Youth Activating Serum Shaklee Terbongkor. Ini Sebabnya Ia Menjadi Buruan Wanita-Wanita Yang Ingin Cantik.

Apakah rahsia Youth Activating Serum Shaklee sehingga ia menjadi bualan dan Keterujaan mereka yang telah memakai dan mencubanya? Apa yang membuatkan Youth Activating Serum Shaklee berbeza dengan serum-serum lain yang berada dipasaran ? Bagaimana Youth Activating Serum Shaklee dikatakan mampu membaiki wajah dan meremajakan wajah 10 kali dari usia sebenar menyebabkan ia menjadi buruan wanita-wanita yang ingin cantik ? Apakah rahsianya??


Kak enan akan bongkarkan rahsianya..

serum, Youth Serum,  Youth activating serum shaklee,serum berkesan , manfaat pakai serum, serum semulajadi, serum yang terbaik, pengedar shaklee perlis, pengedar shaklee kangar , pengedar shaklee arau. cod vitamin shaklee arau, cod vitamin shaklee kangar , cod vitamin shaklee perlis . rahsia serum shaklee, rahsia serum buat jadi cantik.


YOUTH ACTIVATING SERUM SHAKLEE
Youth Activating Serum Shaklee mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan pembaharuan sel yang kritikal. Ia terdiri daripada campuran polifenol, Vitamin A berkapsul,Lotus Japanicus dan Youth Complex dengan Apple cel (sedang dipatenkan) yang berkesan.
Image result for youth serum shaklee
Ia menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan sel pada peringkat sel , membuatkan kulit anda akan berkelakuan lebih muda untuk mencapai keremajaan dan keserian yang terunggul.




Bahan-bahan YOUTH ACTIVATING SERUM

 YOUTH Activating Serum mengandungi bahan-bahan semulajadi yang terdiri daripada

1) Anggur Muscadine
Image result for Anggur Muscadine

-  mengandungi polifenol untuk melindungi dan membaiki DNA sambil menghalang kolagen dan elastin daripada dirosakkan oleh radikal bebas.

2)  Laminara( Alga Hijau)

-   melegakan regenerasi dan memberi oksigen kepada sel kulit


3) Apple Stem Cell
-   memanjangkan hayat sel kulit dan merangsang sel stem epidermis untuk menghasilkan lebih banyak sel baru.
 Image result for apple stem cell youth
4) Lotus Japanicus

-   mengaktifkan Youth protein untuk menjana semula sel bagi menghasilkan lebih banyak kolagen , elastin dan fibrilin.
Image result for Lotus Japonicus

5)  Schizandra Chinensis

-  menyokong pembinaan semula persimpangan dermal-epidermal menyokong struktur kulit muda.
Image result for Schisandra Chinensis



Kenapa Shaklee guna sel stem epal dalam YOUTH ACTIVATING SERUM SHAKLEE.

Shaklee menggunakan apple dari Swiss kerana epal ini terbukti secara klinikal didalam bab anti penuaan mampu untuk bertahan.. Didalam kajian menunjukkan bahawa sel stel epal ini  mampu;
# meningkatkan pengeluaran sel stem manusia
# melindungi  sel dari tekanan
# mengurangkan kedutan .

Ini adalah kerana cara epal itu berfungsi. Cecair dalaman sel tumbuhan ini iaitu epal swiss ini mengandungi komponen yang membantu melindungi dan mengekalkan sel stem manusia.

Sel-sel batang epal mengandungi metabolit untuk memastikan Panjang umur kerana pokok epal diketahui mampu memastikan buahnya kekal terpelihara dalam jangka masa yang lama.
Image result for epal stem cell swiss

Jika ada anasir jahat dan buruk dari luar, sel stem epal akan hapuskan dengan segera. Inilah keistimewaan Sel stem epal . Dan ia menjadi rahsia kehebatan Youth Activating Serum.

Selain sel stem epal , Youth Activating Serum juga mengandungi Vitamin A berkapsul. Apakah khasitanya yang menjadi Youth Activating Serum adalah yang terbaik dan kegilaan ramai.

Antara khasiat vitamin A ini ialah ;

  •  Mengurangkan kedutan jika digunakan secara luaran

-       Vitamin A secara semulajadinta dalam bentuk retinol dan asid retinoic terbukti melawan kedutan dan banyak cadangan dari pakar kulit ( dermatologi ) untuk memerangi tanda-tanda penuaan. Dalam penyelidikan telah menunjukkan bahawa bahan-bahan ini dapat  merangsang pengeluaran kolagen. Dengan mengamalkan setiap hari ,kedutan pun terbantut nak keluar.
  •      Vitamin A melindungi kulit kita daripada kerosakan UV dan kesan penuaan.

-       Kebanyakan vitamin A berasal dari makanan yang kaya denga beta -karotein dan provitamin A carotenoids, yang merupakan antioksidan yang kuat. Vitamin A mampu mengurangkan kepekaan kulit pada sinaran matahri dengan memberi perlindungan semulajadi terhadap kemerahan dan pigmentasi yang disebabkan oleh matahari.
  •       Meratakan tona kulit dan memberikan sinaran pada kulit.

-       Krim Vitamin A dapat membantu mencerahkan dan bitnik-bintik coklat akibat cahaya matahari dan meningkat kecerahan kulit 
  •        Mengalakkan pengeluaran sel kulit yang sihat.

-       Retina , retinol dan asid retinoic adalah penting untuk pengeluaran dan pertumbuhan sel. Vitamin A juga merangsang fibroblast , sel-sel yang bertanggungjawab untuk menghasilkan tidu yang memelihara kulit yang sihat.


Nah inilah rahsia yang menyebabkan Youth Activating Serum menjadi buruan wnaita-wanita yang ingin cantik dan yang ingin sentiasa kelihatan muda remaja. Dengan mengamalkan set kecantikan YOUTH ini ia mampu membantu mengembalikan kesihatan kulit wajah dan tona kulit dan keremajaan kulit wajah anda.  Dapatkan Youth Activating Serum anda hari ini.
 Image result for buy now

Namun untuk mendapat hasil yang lebih mantap , kak enan sarankan anda dapatkan set skincare YOUTH ini satu set agar ia bantu anda mendapatkan kulit wajah yang anda inginkan.



7 KELEBIHAN SKINCARE YOUTH SHAKLEE YANG ANDA PERLU TAHU.

  1.        Dihasilkan selepas 8 tahun kajian dan mempunyai 8 patent pending.
  2.       Terbkti melalui kajian klinikal bebas daripada bahan-bahan kimia berbahaya.
  3.        Keputusan ujian klinikal menunjukkan 100% wanita yang menggunakannya memiliki kulit yang lebih muda.
  4.        Produk ‘vegan’ iaitu idak mengandungi bahan-bahan berasas haiwan.
  5.         Bebas kekejaman ke atas haiwan. Ia tidak menjadikan haiwan sebagai bahan ujikaji.
  6.        Sesuai untuk semua lapisan usia dan semua jenis kulit.
  7.         Bebas gluten.

Jadi jangan tunggu lagi . dapatkan set skincare YOUTH anda hari ini.
Hubungi kak enan untuk info lanjut dan super penjimatan yang lebih hebat:

Hartini zulaikha

Call/sms/whats up : 01120757343

Fb Page : Dunia Vitamin Tini

Email : duniavitamintini@gmail.com


Jadilah pengguna yang bijak iaitu dengan menyertai kami dishaklee. Anda akan perolehi penjimatan dari 5% sehingga 25 %.. hubungi kak enan ye. Kak enan juga boleh  COD VITAMIN  SHAKLEE DISELURUH KAWASAN NEGERI PERLIS DAN KONSULT ANDA SECARA PERCUMA.


Untuk dapat vivix terus dari HQ ? klik sini..

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.


No comments: