Wednesday, August 3, 2016

Keunikan HEAD OFFICE SHAKLEE DI PLEASANTON CALIFORNIA.

Assalamualaikum semua..moga sihat hendaknya..

hari ni nak berkongsi tentang keterujaan saya mengenai HEAD OFFICE Shaklee di CAlifornia.
Bila bercerita bab head office shaklee ni...mmg sytak nafi sy belum pernah jejak kaki lagi ke sana. Namun sy berazam akan ke sana juga suatu hari nanti 2018 insyallah...
Mendengar cerita dr upline ttg keunikan head office shaklee ni memang buat saya teruja sangat. Nak tahu kenapa ?.. bab arkitek ni mmg buat sy teruja lebih walau pun xdela pandai mn ttg arhitecture ni..sy rasa kawan- kawan yg dlm bidang ni pasti teruja sgt... jom baca keunikannya..

Apa yg uniknya bangunan head office shaklee di san francisco,california ,us ni...?
 senibina bangunan Shaklee Hq ni berkonsepkan mesra alam sebagaimana konsep yg dipegang oleh shaklee sendiri iaitu ' selamat,berkesan dan mesra alam ' .

 sebahagian besar bahan-bahan yg digunakan adalah dari bahan semulajadi dan ada juga dari bahan kitar semula termasukla dr warna,lantai ,bumbung dan karpet.

 karpet dan dindingnya menggunakan bahan-bahan recycle..

 BAngunan ini menggunakan pengudaraan semualajadi yg bermaksud tiada penggunaan penghawa dingin didlm bangunan tersebut.selain daripada udara luar yg masuk melalui lubang-lubang udara dr binaan bangunan tersebut terdapat satu kipas 'gergasi' yg dipasang di bawah lantai bangunan tersebut.

 sistem pencahayaan juga menggunakan cahaya semulajadi dari luar(pd waktu siang ) melalui tingkap dan cermin2 kaca diseluruh bangunan. Tingkap dan cermin kaca ni menggunakan electronic sensor dimana ia hanya membenarkan 80% cahaya masuk tanpa ada rasa panas yg kuat...

 disini juga tempat para saintis menjalankan ujikaji terhadap semua produk shaklee ni.
Dan kalau dapat kesana memang kita kan diperkenalkan pada semua para saintis shaklee yg ada di HO SHAKLEE tu..bestkan??!!!

Teruja x baca tu...boleh terfikir tak kita gitu sekali shaklee menjaga alam sekitar untuk kekal semulajadi?
Klu HO office nya begitu sekali apatah lagi vitamin yg dihasilkan.selagi belum smpi tahap yg diinginkan..selagi itula semua para saintis shaklee akan melakukan ujikaji tersebut.
Jadi memang terbukti shaklee sangat-sangat menjaga kandungan bahan ygbterdapat didalam vitamin nya agar dihasilkan daripada bahan yg terhasil dari persekitaran semulajadi..

Masih was-was? Tidak lagi ok...hihihi
Jom join bersama sy

tini 01120757343
Pstt; gambar2 ni adalah dari upline dan sideline shaklee sy yg tlh smpi disana...

No comments: