Sunday, August 21, 2016

Atasi masalah darah rendah dengan vitamin.

Assalamualaikum...

Siapa pernah ada darah rendah?orang yang ada darah rendah ni selalunya memang cepat kelam mata,cepat penat dan letih serta kurang bermaya.
Itulah sy sebelum kenal shaklee.

Malah kulit sy cepat kusam dan mudah burn dipanah mentari..

Alhamdulillah..semenjak kenal shaklee dr adik sekampus saya iaitu upline saya sekarang Mai md saupi yg sy panggil ummi.keadaan saya berbeza sekali.

Mengambil set asas utama iaitu vitalea,bcompleks dan vita c memang membuatkan saya rasa sangat berbeza.Dari situlah sy terus jatuh cinta dgn shaklee.

Bayangkanlah sy ibu bekerjaya,pulang dr kerja kena uruskan rumah tangga pula.nak masak,nak tgk anak-anak dan nak siapkan makan minum sekeluarga..mau xpenatnya kan...

Bukannya saya tak pernah cuba multivitamin di farmasi...malah apa yg disuggestkan oleh rakan-rakan sy akan cuba namun banyak yg tidak serasi dengan saya..

Alhamdulillah..dengan shaklee sangat berbeza...



Ada rakan-rakan yg mengalami masalah seperti saya...meh cuba try set asas ni..insyaallah..pasti serasi dengan anda...
Lagipun tak perlu risau sbb syarikat shaklee sendiri mengesahkan produknya semulajadi,selamat dan berkesan.malah kalau ada kesan effect yg terjadi dr kita ambil produk shaklee ni mereka akan tanggung kos dan risikonya nnti yg penting bukti dr kita adalah nyata. Berani cuba shaklee?

Meh pm sy ye ;

Tini
Pengedar shaklee perlis
01120757343
Fb page: dunia vitamin tini

No comments: