Saturday, August 6, 2016

SAKIT TUMIT SEMBUH SELEPAS AMALKAN OSTEMATRIX DAN VIVIX


Assalamualaikum....alhamdulillah bertemu  kita lagi disini...hari ni saya nak berkongsi tentang seorang makcik yg berusia 53 tahun yg telah mengalami sakit tapak kaki yg mencucuk. Beliau telah disarankan oleh anaknya untuk mencuba ostematrik dan vivix untuk kurangkan kesakitannya. Testimoni ini diambil dari FB Supermom Shaklee Story.
jom ikuti kisahnya..



TESTIMONI 12: PUAN ARBAYIAH BT. MAT NOH

.

[ SAKIT TUMIT SEMBUH SELEPAS AMALKAN OSTEMATRIX DAN VIVIX ]

.

Assalamualaikum dan Selamat sejahtera.

Berumur 53 tahun, saya adalah seorang surirumah dan tukang jahit sejak 36 tahun dahulu. Sehingga sekarang pun saya masih mengambil upah menjahit. Selama 36 tahun yg lepas, saya tiada mengalami masalah kesihatan yang teruk. Sehingga lah pada hujung tahun 2015, saya mula merasai kelainan pada kaki sebelah kanan saya.

.

Saya berasa sangat sakit di bahagian tumit apabila hendak bangun tidur pada setiap pagi. Rasa macam dicucuk-cucuk dengan jarum. Pada mulanya saya tak ambil kisah dan menganggap ianya akan pulih sendiri.

.

Tetapi lama kelamaan, sakit tumit tersebut tidak hilang malah bertambah teruk sehingga menyukarkan saya untuk berjalan dan menjahit. Kawan-kawan ada mencadangkan supaya pergi ke klinik dan farmasi atau berurut. Semua yang dicadangkan saya cuba tetapi sakit tidak juga berkurang.

.

Saya memberitahu perihal masalah saya ini kepada anak saya yang merupakan pengguna tegar produk Shaklee. Lalu beliau mencadangkan supaya saya mengambil vitamin Ostematrix dari produk Shaklee. Saya mengamalkan vitamin Ostematrix dengan konsisten setiap hari. Dengan izin Allah, sakit mula berkurangan pada pengambilan botol pertama. Saya teruskan pengambilan botol kedua dan merasakan sakit tumit tersebut hilang sepenuhnya.

.

Saya tidak mahu mengambil risiko sakit tumit berulang lagi lalu saya teruskan dengan mengambil Vivix pula untuk kesihatan saya secara menyeluruh.

.

Oh ya, semasa saya mengamalkan Ostematrix, terdapat juga kesan lain yang saya alami. Sebelum ini, saya mempunyai masalah sembelit. Tetapi dengan Ostematrix, masalah sembelit saya tiada lagi. Malah, berat badan saya berkurangan dari 69kg ke 65kg.

.

Kini, saya berasa sangat lega kerana dengan adanya Ostematrix dan Vivix serta izin dari Allah, masalah kesihatan saya bertambah baik untuk meneruskan kehidupan bersama keluarga tersayang. 

Terima kasih Shaklee.


Moga perkongsian dari puan Arbayiah ini dapat membantu mereka diluar sana yg ada mengalami simptom-simptom seperti ini.

Nak mencuba vivix atau vitamin shaklee? hubungi no tertera ye:

TINI 01120757343
pengedar shaklee perlis
fb: hartini zulaikha
fb page : duniavitamin tini

No comments: