Friday, July 29, 2016

HEALTH & WELLNESS TALK membantu tingkatkan ilmu para pengedar shaklee.

Assalamualaikum...
Apa khabar para pembaca blog ?
Moga kalian sihat didalam rahmat dan kasih sayangNya...

Kali ini nak berkongsi tentang bagaimana kami shaklee id mendapat maklumat tentang vitamin dan kesedaran tentang menjaga kesihatan tubuh badan serta kepentingan vitamin dalam mencegah sakit yang kronik.

Setiap bulan ada saja health & wellness talk dan bussiness meeting yg akan shaklee anjurkan. Contoh mcm iklan ni...hai si jelita...bukan si jelita sj yg boleh pergi...sesapa yg dipantai timur hampir dgn hotel tersebut pun boleh sj pergi untuk mendengar health talk drpd pakar nutrisi shaklee ni...



Setiap bulan boleh dikatakan hampir setiap minggu ada sj wellness health talk yg berlangsung di hq dan ditempat-tempat yg telah diaturkan samada di utara tanah air,selatan,barat maupun timur serta sabah dan sarawak jua..

Sesiapa yg dekat dengan hq shaklee boleh sj datang untuk mendengar health & wellness talk ni untuk peringatan dan kesedaran tentang kesihatan kita.

Selain itu sebagai shaklee independend distributor memang sangat disarankan untuk menghadiri kelas-kelas kesihatan yg berkaitan vitamin yg dianjurkan.ini adalah kerana untuk meningkatkan tahap kredibiliti dan tingkatkan pengetahuan sebagai sid untuk consult pengguna tentang vitamin shaklee nnti. Sebab itu shaklee menganjurkan bisnes meeting untuk para sid dan leader ke atas untuk merancang perjalanan bisnes para sid..



Tanpa ilmu dan pengetahuan tentang setiap vitamin yang disarankan dr segi cara pengambilan dan kesesuaian vitamin untuk setiap pelanggan akan mengurangkan tahap keberkesanan vitamin yg diambil.

Jadi sebelum kawan-kawan membeli pilihlah sid yg berinformasi sebelum membeli vitamin shaklee maupun apa-apa sj makanan nutrisi .
Ini untuk mengelakkan kawan-kawan rasa rugi dan rasa tertipu...

Jadi pilihlah sid shaklee yg berinformasi dan berpengetahuan tentang vitamin yang disarankan agar akan anda sentiasa di consult olehnya...

Pilihlah saya jika anda suka saya.
Saya sid berwawasan dan berilmu.


Tini 01120757343
Pengedar shaklee perlis
Fb : hartini zulaikha
Fb page: dunia vitamin tini

#tsunamishaklee
#sgvt3
#sgv
#omsgroup
#pengedarshakleeperlis

No comments: