Friday, January 11, 2019

Rahsia Kejelitaan Personaliti Wanita Hebat Ini Terbongkar.

Lihat sajalah pada kulit wajah 3 wanita personaliti hebat ini ,kulit mereka bersih, berseri , mulus dan sangat gebu. Sudah pasti timbul rasa ingin tahu apakah rahsia yang membuatkan kulit wajah mereka sebegitu. Sebagai wanita kita pasti turut mencemburui akan keayuan wajah mereka. Tak begitu?


Hakikatnya untuk memiliki kulit wajah cantik bersih bukanlah sesuatu perkara yang boleh dilakukan dengan sambil lewa.Pemilihan produk dan disiplin diri dalam menggunakan produk yang dipilih adalah sangat penting. 

Rupanya-rupanya Skincare YOUTH SHAKLEE adalah rahsia bagi 3 personaliti wanita yang hebat. Mereka ialah
  • Pn. Azura Zainal bekerjaya sebagai pengacara TV, penyampai radio dan juruacara professional,
  • Pn Diana Abd Manaf bekerjaya sebagai CEO Syarikat dan
  • Pn Iryana Ibrahim, bekerjaya sebagai Pengarah Pemasaran

Mari kita ikuti apa kata mereka  yang dipetik dari MAJALAH NONA KELUARAN DISEMBER 2018 , setelah memilih Skincare YOUTH dalam penjagaan kulit wajah mereka :












 Ternyata mereka memilih YOUTH skincare kerana tertarik dengan bahan-bahan yang shaklee gunakan dimana shaklee lebih menutamakan pemilihan bahan yang semulajadi dan beyond organic dan bebas daripada 1500 bahan kimia berbahaya.

Mereka sudh memilih YOUTH , anda bila lagi ? rebutlh peluang dengan memiliki YOUTH STARTER SET sempen promosi 'JOM SHAKLEE' yang hebat ini.

jadi anda yang ingin memiliki kulit sehalus kulit mereka ini boleh dapatkan YOUTH STARTER SET hari ini dengan promosi yang super ohsem.

Anda boleh hubungi kak enan untuk info lanjut dan mendapatkan set STARTER SET ini sekarang dengan lebih penjimatan sehingga 10%. Anda boleh hubungi kak enan seperti yang tertera :


HARTINI ZULAIKHA/( kak Enan)
whatsapp/call/sms : 01120757343
Fb page: Dunia vitamin tini

Kak enan juga boleh COD vitamin ini diseluruh NEGERI PERLIS dan dikawasan sekitarnya. Pasti anda akan mendapat konsultasi secara percuma daripada Kak Enan. 

No comments: