Monday, January 21, 2019

Nak Lebih Jimat Dan Lebih Untung? Jom Join "JOM SHAKLEE".

Lebih jimat , lebih menguntungkan. Berbelanja dengan senang hati dengan pakej 'JOM SHAKLEE". Betul ke, betul ke ni?  Tentulah betul malah sangat jimat,  anda boleh perolehi keuntungan sehingga 30% tau. Bagaimana boleh jimat sampai 30% tu?
Jom follow kak enan bagitahu anda.


Program jom shaklee. cara mudah jadi ahli shaklee, cara mudah jadi ahli , keahlian shaklee secara percuma, vivix teinpack jimat, youth starter set murah , wellnes set keperluan seisi keluarga, vitamin untuk keluarga, pengedar shaklee aktif, pengedar shaklee kangar , pengedars shaklee perlis , pengedar shaklee arau, cod vitamin shaklee perlis , cod vitamin shaklee kangar , cod vitamian shaklee padang besar.

Program 'Jom Shaklee "   kali ini adalah untuk menarik minat mereka pengguna yang hanya suka membeli  tanpa join ahli. Sangat rugi tau membeli vitamin shaklee tanpa join ahli ini. Dengan join ahli saja dah untung sebabnya boleh buat pembelian vitamin dengan penjimatan 5% sehingga 25% tau. Jadi untuk anda diluar sana jangan tunggu lagi ,jom join program yang julung-julung kali shaklee anjurkan ini.


BAGAIMANA NAK JOIN PROMO "JOM SHAKLEE " INI?


Pertamanya untuk join program promo ini anda boleh hubungi sid terhampir dengan anda, tapi jika anda tiada contact no SID shaklee berhampiran anda, anda boleh sahaja hubungi kak enan , untuk memudahkan urusan anda untuk join promo ini.




Contact kak enan  : 01120757343  anda boleh terus klik saja no disebelah ye.


Kak enan akan dapatkan detail anda seperti :

Nama penuh ;
Alamat rumah/penghantaran:
No telefon anda :
Nama isteri/suami :
No akaun bank:

aik...kenapa perlukan detail tu termasuk no akaun bank? ini adalah untuk memudahkan shaklee buat pendaftaran atas nama anda dan no akaun tu adalah untuk memudahkan shaklee masukkan bonus dari pembelian anda. Setiap pembelian dalam program "Jom Shaklee " ni anda akan dapat bonus terus masuk ke akaun anda dari shaklee. Wahh..mudah saja kan..



PILIHAN SET VITAMIN DALAM PROGRAM "JOM SHAKLEE "


Terdapat 3 set vitamin yang boleh anda pilih dalam program JOM SHAKLEE ni iaitu :


1. TWINPACK VIVIX




Untuk detail info anda boleh ke sini : TWINPACK VIVIX.


2. YOUTH STARTER SET


untuk info lebih lanjut boleh ke sini : YOUTH STARTER SET

3. WELLNESS SET



Info lanjut boleh ke sini : WELLNESS STARTER SET.



BAGAIMANA NAK DAPAT PENJIMATAN SEHINGGA 30 % TU?


 Bagi mereka yang mendaftar dibawah program ini anda boleh membeli setiap satu set starter set vitamin di atas iaitu  TWINPACK VIVIX, YOUTH STARTER SET dan WELLNESS SET dan pastinya anda akan perolehi penjimatan sehingga 30% tersebut dengan nilay hanya RM1,962.90. Apa yang bestnya anda boleh dapatkan set ini dalam tempoh yang panjang iaitu sehingga 28 FEBRUARI 2019. wooowwkan... 

contohnya : Jika anda daftar hari ini dengan pembelian Twinpack Vivix dan pada  minggu depan anda nak beli wellness set, anda layak membeli dengan nilai yang lebih jimat sebanyak 10% dari harga sebenarnya. Pada awal februari pula anda ingin beli Youth starter set , anda boleh dapatkan dengan harga lebih jimat 10% dari harga sebenar. Setiap pembelian set ini anda akan perolehi FREE GIFT dari SHAKLEE  dan percuma penghantarannya.

best ke tak best promo JOM SHAKLEE  ini? tentulah bestkan ...jadi jangan lepaskan peluang anda untuk dapatkan setiap set starter set ini ye . Pastikan anda beli dengan kak enan untuk dapatkan konsultasi secara percuma pemakanan vitamin dan untuk dapatkan khidmat nasihat kesihatan kerana kak enan adalah seorang leader yang komited dan sangat disiplin didalam menjaga customer dan ahli dibawah kak enan.


Jadi jangan tunggu lama-lama lagi hubungi kak enan seperti yang tertera ye :


HARTINI ZULAIKHA
NO WHATS UP/ CALL/ SMS : 01120757343
FACEBOOK PAGE : DUNIA VITAMIN TINI


Kak enan juga boleh COD vitamin ini diseluruh NEGERI PERLIS dan dikawasan sekitarnya. Pastinya anda akan mendapat konsultasi secara percuma daripada Kak Enan. 

No comments: