Monday, April 16, 2018

Skincare semulajadi pilihan ramai rakyat Malaysia.

Kemasukan skincare shaklee terbaru  iaitu YOUTH memang menjadi tumpuan dan permintaan. Bayangkanlah dalam masa 3 hari saja dr hari pertama dilancarkan YOUTH sold out di  shopping online dan 5 hari dr tarikh dilancarkan dah habis di branch dan hq Shaklee. Skincare semulajadi pilihan rakyat malaysia.. YOUTH kini menjadi buruan bagi pencinta kecantikan dan mereka yang mementingkan penggunaan bahan yang selamat, semulajadi dan berkesan.





Wowww kan...ini bermakna memang ia menjadi permintaan yang sangat tinggi dan pengguna kini sudah sedar dan  mula memilih skincare yang lebih selamat untuk digunakan walau didalam situasi apa sekali pun terutama ibu hamil.




Jadi disebabkan leader shaklee telah lebih dahulu menggunakan YOUTH ini ,maka dah adalah testimoni dari kami. Pastinya kesannya sangat menerujakan hati masing-masing yang sedang menggunakan YOUTH.


Apa lagi benda baik perlu dikongsi dan disebarkan lah kan...jom lihat semua testimoni mereka yang telah menggunakan YOUTH dan telah mengalami perubahan yang sangat-sangat amazing...😍😍😍


bekas parut jerawat semakin pudar selepas hari ke 13




bekas jerawat bernanah semakin pulih selepas 44 hari.

Oh ye...kalau nak tahu..skincare YOUTH shaklee ini dihasilkan dengan kajian selama 8 tahun . Ada 8 paten dan pending pending. Bebas dari 1500 bahan kimia berbahaya seperti mercury dan hydroquinone.

Dihasilkan dari bahan semulajadi dan 100% vegan...

Bestkan...oh ye kalau nk cuba lekas pre order skg dengan kak enan . YOUTH akan masuk balik pada seminggu sebelum berakhirnya bulan april 2018 ni..jangan kata kak enan tak bgtau ye...😍😍😍jangan tunggu lagi ..hubungi kak enan seperti berikut 


Whatsapp/call/sms :01120757343
email : duniavitamintini@gmail.com
Fb pages: Dunia Vitamin Tini


Kak enan boleh COD vitamin SHAKLEE diseluruh negeri PERLIS dan dikawasan sekitar mengikut temujanji.

No comments: