Friday, April 6, 2018

BISNES MULTILEVEL MARKETING- salah atau tidak?

MLM- MULTILEVEL MARKETING..kalau sebut bisnes MLM ni memang tak semua orang suka termasuklah kak enan juga .Sebabnya  dah 2,3 kali juga kak enan terjebak dengan MLM ni yang merugikan kak enan...huhuhu..malah ia buat kak enan rasa serik dan perit bila dengar nama MLM ni.

Memang tak nafikan ramai orang berprasangka dan berpendapat begitu. MLM mengikis, MLM menipu dan MLM  memaksa downline bekerja.. tanggapan upline goyang kaki ,hjg bulan bonus masuk mmg tak lari dari MLM ni.



Mula-mula buat bisnes  shaklee dlu kak enan tak tahu pun shakee adalah MLM juga .. sebab nya..

1. Upline kak enan tak pernah  paksa kena maintain beli setiap bulan.

2. Kak enan akan dapat bonus bila kak enan nya jualan pada bulan tu capai target kak enan. Upline kak enan tak rasa pun bonus kak enan tu sikit pun.

3. Tak ada sapa paksa kak enan perlu beli stok yang banyak setiap bulan untuk capai target .

Sebab tu kak enan kata ,dulu kak enan tak tahu pun shaklee ni MLM tau.. sbb kak enan buat kak enan dpt bonus ,org atas kak enan selalu bg info tentang kebaikan setiap vitamin je tak pernah pun nak paksa kak enan buat belian yg banyak.

Sebab tu bila dah tahu shaklee ni MLM baru kak enan perasan bisnes MLM tu tak salah. Yang salah orang yg dlm bisnes ni. Sebab nya..apabila mereka melanggar PNR bisnes MLM tu,mereka akan rosakkan market bagi bisnes MLM tu sendiri malah membunuh orang yang baru berjinak-jinak nak bisnes.

Disebabkan orang yang sebeginilah bisnes MLM sangat dicemuh oleh orang diluar sana.

Tapi bisnes shaklee sgt berbeza ..sebab itu kak enan syg kan bisnes ni. Ia adalah satu bisnes yang dimana kita kerja kuat kita akan lebih lagi dan ia semestinya satu bisnes yang boleh diwarisi pada anak cucu kita tau.. Bisnes shaklee adalah bisnes MLM yang bukan bersifat piramid sistem. ia adalah sistem yang sangat adil dan patuh syariah. 

Image result for shaklee bisnes


Bonus yang ditawarkan juga infiniti malah akan dibayar oleh shaklee setiap bulan tanpa culas. Cara bonus shaklee dibayar juga dipatenkan menyebabkan syarikat MLM lain tidak boleh semudahnya untuk meniru cara pembayaran bonus Shaklee.. Istimewakan???

Jadi apa lagi jomlah buat bisnes shaklee ni. Dengan bermodalkan hanya rm80 ringgit saja anda boleh jana bonus sehingga infiniti... mau?..jom lekaih roger kak enan.. hubungi kak enan seperti yang tertera...

Whatsapp/call/sms :01120757343
email : duniavitamintini@gmail.com
Fb pages: Dunia Vitamin Tini


Kak enan juga boleh COD vitamin SHAKLEE diseluruh negeri PERLIS dan dikawasan sekitar mengikut temujanji.


No comments: