Monday, November 14, 2016

Cara tingkatkan kesihatan agar dapat mencegah penyakit dari awal.

hai kawan-kawan...rindu ye tiada bingkisan dari tini....
seperti mana kawan-kawan tau tini adalah pengguna shaklee dan agen shaklee yang sah...
buat kawan-kawan yang baru mengenali tini salam kenal ye ..salam ukhwahfillah.....
hai tini agen shaklee yang sah..salam kenal...boleh gitu..hihihi

.hari ini tini nak bagi tau pada kawan-kawan dan nak sharing lah katakan tentang semua info kesihatan didalam blog ini boleh kawan-kawan gunapakai..bukan apa tini nak share semuanya ilmu kesihatan yang tini tahu dan anak semua orang sama-sama amalkan kehidupan lebih sihat.
dan kalau boleh nak semua kawan-kawan tini hidup dan dalam kesihatan yang lebih baik bermula dari hari ini.

alaaahh...semua org akan matila..mkn vitamin pun mati gak..
of coz mati itu pasti kan tapi mau ka kita tgglkan orang kesayangan kita tanpa hala tuju sebelum kita beri apa-apa perlindungan yg sepatutnya pada mereka? tak mahu ka kita sama-sama hidup dengan sihat bersama orang ygkita sayang ni...sekurang-kurang saat kematian kita nnti org tersayang dah ada perlindungan kan...betui tak?
.
tu dia aihhh pjg plak.... tapi atas kesedaran kesihatan la yang buat tini mula mencari sesuatu yang boleh meningkatkan kesihatan tini dan keluarga. Alhamdulillah mujur ummi Mai Md Saupi telah kenalkan tini dengan shaklee. dan dari bersalin anak ke 3 hingga kini tini dan family adalah pengguna shaklee..
.
apa yang lebih baik adalah nampak perubahan pada kesihatan semua ahli keluarga tini...Alhamdulillah...itu yang tini syukur sangat.. Alhamdulillah...
.
.
.Image result for bonus shaklee


Dalam shaklee ni sambil kita makan vitamin saja pun kita boleh dapat bonus tau .. apatah lagi kalau kita sama-sama share kebaikan ni pada semua orang disekeliling kita tau.. lagilah akan dapat bonus yang besaoooor tu... macam mana nak bonus yang besorrr tu.....kena la roger tini ye..nanti tini gtau personal dan sedetailnya...bonus yang kita dapat ni sangat-sangat best...klu kita usaha kita yang dapat orang upline kita xde share dr hasil jualan kita ni. hah best kan memang xde sistem piramid walaupun shaklee ni mmg MLM( serius sblm ni tini sendiri pun tak tahu shaklee ni MLM gak )
lagi plak sistem bonus shaklee ni telah dipatenkan ..mn ada MLM lain boleh tiru tau dan mmg patuh syariah tau...so xperlu risau...kita keje teruk org atas mmg xdapat apo-apo k ..kita yg kayo...best ke best??
.
apa yang best tentang shaklee ni?
yang best tentang shaklee ni adalah setiap vitamin nya memang terjamin dikaji oleh saintis yang bukan calang-calang orangnya. lagi plak shaklee sendiri berbelanja hampir usd 300 million setiap tahun untuk kajian R&D nya.hah tgk tu bkn calang-calangkan...memang setiap vitamin dihasilkan dikaji dengan teliti bukan sembarangan boh campur2 dan gaul2 je tau...
.

Image result for r&d shaklee

sebab itu lah shaklee ini selamat ...lagi pulak bahan-bahan yang digunakan adalah dari bahan-bahan semulajadi tau... so sebab itu selamat,semulajadi dan berkesan untuk kita guna... best ke best?
.
Image result for r&d shaklee

apa yang tini harapkan dalam shaklee ni..tini dapat share dan dapat bgtau pada semua tentang baiknya kita mencegah penyakit dari kita merawat sakit tu...mencegah dari awal dengan menjaga kesihatan dan mengamalkan pemakanan sihat serta mengambil supplement tambahan yg selamat sebagai langkah untuk hidup lebih sihat...insyaAllah...

kalau nak cuba vitamin shaklee boleh jer roger tini ni ye..
walau pot pet di alam maya tapi pemalu disebalik tabir nya...eeewaahhh....

jangan lupa no tini ni ==> 01120757343
pengedar shaklee perlis
fb pg : duniavitamin tini.

No comments: