Tuesday, August 1, 2017

6 sebab kenapa perlu pilih minyak ikan atau omega guard shaklee.

Assalamualaikum..semua, apa khabar?

alhamdulillah harap sihat hendaknya.
Kita dah masuk ke bulan baru hari ni iaitu bulan ogos yg juga dikenali sebagai bulan kemerdekaan. Sudah pasti akan ada pelbagai aktiviti yg menarik dianjurkan oleh
badan-badan berwajib dan NGO untuk memeriahkan bulan kemerdekaan ni.

Kalau nak tahu shaklee pun turut meraikan bulan kemerdekaan ini dengan mengadakan promosi yg hebat tau.

Salah satu promosi nya ialah pembelian omega guard iaitu beli 5 botol omega guard layak untuk dapat e-voucher.kalau nak dapat evoucher dan nak berjimat lebih banyak kenalah daftar jadi ahli shaklee sekarang juga.



Nak mudah, daftar ajer dengan kak enan. Kak enan akan uruskan pendaftaran,anda cuma hulur duit je pada kak enan. Selain tu kak enan ada group yg sgt supportive tau. Kalaulah anda berminat nak dptkan income tambahan mmg sgt dialu-alukan tau. Caranya...kak enan akan guide dr a to z lah..jgn risau ye..


Okla bersempena bulan merdeka dan bulan promosi omega guard ni.. Mari kita tengok apa yang bestnya OMega Guard Shaklee ni dan kenapa omega guard shaklee berbeza dengan minyak ikan yang berada dipasaran di luar sana.


6 sebab kenapa perlu pilih minyak ikan atau omega guard shaklee.

1.Penyulingan Molekul Tiga peringkat untuk ketulenan dan kepekatan.

2. Proses proprietari ini, memekatkan omega3, dan menyingkirkan komponen berbahaya seperti raksa, plumbum, arsenik, kadmium, dioxins dan lain-lain bahan cemar.

3.Kualiti terjamin Minyak ikan bergred Farmaseutikal.

4.Mempunyai DHA dan EPA yang tinggi – satu sajian memberikan 990mg asid lemak omega 3 (546mg EPA, 360mg DHA.Mengandungi 7 spektrum lengkap asid lemak omega-3 tulen yang terhasil secara semulajadi seperti EPA, DHA & banyak lagi.

5.Bau dan rasa kesan hanyir yang minimum.

6.Diiktiraf oleh Friend of the Sea®. Ianya untuk memastikan bekalan berterusan minyak ikan berkualiti tanpa menjejaskan alam sekitar.


Untuk dapatkan omega guard ni anda boleh saja klik pada gambar dibawah


Image result for esell shaklee

Atau hubungi kak enan untuk dapatkan harga yang lebih jimat dan menguntungkan poket anda ye.😍😍😍

posted from Bloggeroid

No comments: