Monday, April 17, 2017

Sijil halal shaklee 2017.

Tahukah kawan-kawan shaklee sangat menitikbertakan tentang kehalalan produknya?

Ini terbukti dengan shaklee memperbaharui sijil halalnya setiap tahun bagi membuktikan shaklee sangat menjaga kualiti produknya dan sensitiviti orang islam di malaysia.

Ini adalah sijil halal bagi semua produk shaklee yang dikeluarkan oleh ISA (Islamic service of America).



untuk lebih mengetahui tentang ISA ini bolehla ke laman web jakim untuk dapatkan info lanjut berkaitan dengan sijil halal shaklee ini.

.

Anda boleh dapatkan semua info- info berkaitan dengan menghubungi bahagian yang berkaitan tentang kelulusan sijil halal ini.

Pastikan semua yang menjadi tanda tanya anda dan kekeliruan diselesaikan agar tiada rasa was-was saat anda mengamalkan supplement atau makanan tambahan dari shaklee ini.

Lambakan produk sekarang yang bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan membuatkan orang ramai rambang mata dalam mahu menggunakan produk. Jadi pastikan dahulu produk yang digunakan atau ingin diambil ada kelulusan dari KKM dan sememangnya ada sijil halal yang betul dan terkini.

Untuk info lebih lanjut tentang semua produk kesihatan shaklee boleh hubungi kak enan disini ye 01120757343 atau pilihlah perhubungan yg mudah bagi anda :


posted from Bloggeroid

No comments: