Monday, October 10, 2016

Kandungan vivix jadikan ia tonik ajaib anti penuaan Dan anti radang.

Tahukah kawan-kawan..kenapa vivix dikatakan tonik ajaib yg anti penuaan?
.



Itulah istimewanya vivix adalah dr bahan kandungannya. Vivix dihasilkan dr anggur muscadine yang sgt istimewa dan mengandungi bahan-bahan terbaik yang Allah jdkan pdnya.
.
Tahukah kawan-kawan sebiji anggur muscadine adalah sebesar saiz bola golf. Ia adalah sejenis anggur yg tumbuh secara semulajadi ditot cuaca yg panas yg membezakan ia dengan anggur biasa yg memerlukan tpt cuaca yg sejuk.
.Image result for anggur muscadine

Kulit anggur muscadine ini berbeza dengan kulit anggur biasa kerana anggur muscadine memiliki kulit yg keras dan tebal berbeza dgn anggur biasa yg lembut dan nipis kulitnya.
.
Istimewanya anggur muscadine ini mempuyai 20 pasang kromosom lebih 1 kromosom drpd anggur biasa.1 kromosim yg lebih ini menjadikannya tahan lasak dan mampu merswar dirinya bila diserang serangga dan burung.
.
Anggur muscadine mampu menahan suhu panas dan mampu melindungi dirinya dari bakteria dan fungus,oleh itu ia tidak perlukan semburan air maupun bahan kimia dan semburan racun perosak.
.
Image result for anggur muscadine

Daripada kajian brunswick biomedical laboratories of wareham ,pd thn 2003 ,anggur muscadine mempunyai kandungan ORAC (oxygen radical absorbing capacity) yg tertinggi diantara apa yg mereka prnh kaji.
.
Anggur muscadine juga mempunyai 6-8 kali ganda lebih tinggi antioksidan dr blueeberries yg dikenali sbgai Oligomeric prianthocyanidins (OPC). OPC dikatakan mempunyai antioksida yg lebih kuat berbanding vitamin c dan vitamin E.
.
Anggur mucadine juga mempunyai 6x lebih tinggi kadar RESVERATROL drpd anggur merah. Ia merupakan satu-satunya anggur yg mengandungi Ellagic Acid - iaitu antikanser dan antiradang.
.Image result for anggur muscadine

Wah...istimewakan anggur muscadine ni...sebab itulah vivix pun ISTIMEWA DAN HEBAT kerana hanya yg terbaik dan terpilih saja yg digunakan dalam pembuatan VIVIX. sebab itu vivix pun terbaik tindakbalasnya dlm membaiki sel-sel yg rosak ,antioksidan dan anti-penuaan.
.

Jadi nk awek muda dan kekal sihat agar mudah untuk beribadah tak salah untuk amalkan vivix.
.

Sesudu vivix untuk KESIHATAN yg lebih baik.
InsyaAllah.ikuti kisah mereka yg mengambil vivix untuk awek muda nnti ye..
ikuti testimoni dari seorang pengguna vivix disini.
.

Nak cuba vivix ?

Hubungi sid penuh kasih sayang anda :


Tini
🍓01120757343🍓
#pengedarshakleeperlis
#tonikajaib
#vivix #kangar #gerik
#pengedarshakleegerik
#setkolestrol #setjantung

No comments: