Friday, April 8, 2016

Testimoni sembuh Stroke dengan supplemen shaklee



Image result for stroke symptoms

Stroke adalah salah satu penyakit kronik dan merupakan salah satu pembunuh senyap yang  dihidapi oleh masyarat maju sekarang. Di malaysia stroke merupakan penyakit ke 3 tertinggi yang bisa membawa kepada kematian.
Ketahui punca-punca stroke dari awal  agar kita dapat mengelak atau mencegah dari terkena tempias penyakit ini. 

Mengetahui punca stroke boleh membantu kita umtuk mengelakkan dari berisiko untuk mendapat stroke. Namun bagi mereka atau kawan-kawan yang menghidapi penyakit ini jangan mudah berputus asa untuk mencari penawar mahupun rawatan alternatif atau makanan tambahan untuk kembali pulih dan sembuh seperti biasa.


Makanan tambahan? Ye  makanan tambahan atau supplemen juga mampu untuk membantu mereka yang terkena stroke untuk kembali pulih seperti sediakala.


Mari kita lihat   testimoni mereka yang berikhtiar dengan supplemen shaklee untuk kembali pulih seperti sediakala :






Testimoni 1



Testimoni 2



Testimoni 3



Testimoni 4



kawan -kawan juga boleh  baca testimoni sembuh dari stroke disini ye.


Mereka yang sembuh ini telah berikhtiar dengan suplemen shaklee iaitu VIVIX yang mempunyai banyak khasiat nya yang tersendiri. Ketahui khasiat Vivix disini. kawan-kawan juga boleh dapatkan info supplemen atau makanan tambahan untuk stroke disini ye.


jadi kawan-kawan tidak perlu ragu-ragu lagi untuk mendapatkan vivix jika ada masalah kesihatan atau penyakit-penyakit lain.Dapatkan vivix sekarang agar mampu  pulih dan sihat seperti biasa. jangan tunggu lagi ye..

Ini antara anggaran kos perubatan penyakit-penyakit kronik pada hari ini dan sudah pastinya kos ini dijangka akan meningkat lagi mengikut peredaran masa pada masa akan datang.Jadi fikirkan dan ambil langkah bijak. Sihat dan sembuh berjimat dengan VIVIX.




oh ye mari kita tonton video ini juga: Alhamdulillah abg ni sembuh dari stroke dengan beriktiar dengan supplemen shaklee.





Nak jimat dan ambil langkah bijak dalam belian VIVIX twin pack?hubungi saya ye, disini  


Sebarang pertanyaan,Tempahan dan Temujanji :
Call/ Whatsapp : 01120757343
Email : lovetinimade@gmail.com
FB : Hartini Zulaikha

Jika anda berada di sekitar negeri perlis anda boleh dapatkan supplemen shaklee dari saya  secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee area kangar dan beseri.

No comments: