Friday, April 8, 2016

Benarkah Kanser - penyakit kronik yang mampu sembuh dengan VIVIX?


Barah atau kanser menjadi kegerunan setiap dari kita yang mendengarnya. Lewat akhir-akhir ini barah atau kanser bagaikan mudah saja dihidapi oleh setiap orang dan sudah pasti setiap dari kita berisiko untuk menghidapi barah atau kanser ini.

Apakah itu barah atau kanser ?
Barah atau kanser (Istilah perubatan: barah neoplasm) merupakan klasifikasi penyakit yang merujuk kepada keadaan sel yang membesar secara luar kawalan, pencerobohan dan pemusnahan tisu biologi dan metastasia.

Ia adalah penyakit yang disebabkan oleh pertumbuhan yang tidak terkawal sel-sel yang tidak normal atau abnormal di dalam badan. Ia berpunca daripada kegagalan sistem imun berfungsi dengan baik. Barah atau Kanser yang tidak dirawat boleh menyebabkan penyakit menjadi lebih serius dan membawa kepada kematian.


Image result for kanser


Apakah penyebab kanser?


Kejadian sebenar kanser sehingga kini masih tidak diketahui. 90% kanser berkait rapat dengan gaya hidup dan alam persekitaran kita.

Faktor-faktor risiko kanser ialah:
  • Sejarah keluarga kanser.
Jika anda mempunyai keluarga yang menghidap sebarang jenis kanser berkemungkinan besar anda lebih berisiko tinggi untuk mendapat barah.
  • Amalan pemakanan(diet).
Dianggarkan 30-40% kanser dikaitkan dengan amalan diet anda. Lemak berlebihan berkait rapat dengan kanser kolon dan barah payudara.
Kanser esofagus, kanser perut dan kanser nasofarinks mempunyai kaitan dengan pengambilan makanan yang digaramkan dan bersalai.
  • Rokok.
Kanser paru-paru dikaitkan dengan amalan merokok. 90% daripada pesakit kanser paru-paru adalah perokok.
Tar di dalam tembakau rokok juga dikaitkan dengan kanser larinks, kanser mulut, kanser farinks,kanser esofagus,kanser pundi kencing,kanser buah pinggang dan kanser serviks.
  • Tabiat seks.
Mempunyai tabiat bertukar-tukar pasangan dalam hubungan seks dan memulakan tabiat di usia muda menambah risiko kanser serviks.
  • Sirih dan tembakau
Mengunyah sirih dan tembakau mungkin menyebabkan kanser mulut.
  • Jangkitan hepatitis B.
Kanser hati mempunyai hubungan dengan jangkitan virus hepatitis B.
  • Amalan cara kerja.
Anda terdedah kepada kanser tertentu jika terdedah di persekitaran kerja yang melibatkan bahan karsinogen.


Image result for simptom kanser



tahukah kawan-kawan berapakah kos rawatan untuk barah atau kanser ini?

Image result for kanser

Dianggarkan rawatan untuk barah atau kanser ini didalam lingkungan Rm50,000 sehingga boleh mencecah rm300 000 setahun. ia bergantung kepada jenis kanser atau barah yang dihidapi oleh pesakit tersebut.
Betapa mahalnya kos rawatan kanser ini untuk mereka kembali pulih dan sembuh.


Kunci utama untuk rawatan kanser atau barah ini adalah mengelakkan sel kanser dari MEREBAK dan MEMBESAR. Dan tahukah kawan-kawan  anggur muscodine  boleh membantu mengelakkan sel kanser dari merebak kerana HANYA dalam anggur muscodine sahaja yang ada elemen ini. Apakah elemen tersebut? Ellergic Asid namanya atau glemer dipanggil polyphenol. 


Asid alergik boleh membantu dalam chemoprevention. Chemoprevention adalah terma kimia untuk elak kancer terjadi (occuring), membesar (growing) dan merebak kebahagian anggota lain(metastasizing). 

Ia boleh menjadi cara terbaik untuk melawan kanser, berhenti daripada berkembang sebelum ia mencapai tahap yang menyebabkan timbulnya masalah kesihatan yang lebih kronik. Ketahui khasiat VIVIX disini.

Jadi memang benarlah resveratrol dan polyphenol didalam VIVIX boleh membantu memberi harapan untuk pesakit kanser atau barah untuk kembali sembuh.

Antara testimoni mereka yang telah berikhtiar dengan vivix untuk sembuh :


testimoni 1



testimoni 2


testimoni 3


testimoni 4

jadi kawan-kawan tidak perlu ragu-ragu lagi untuk mendapatkan vivix jika ada masalah barah atau kanser atau penyakit-penyakit lain.Dapatkan vivix sekarang agar mampu  pulih dan sihat seperti biasa. jangan tunggu lagi ye..

oh ye untuk  vivix yang lebih jimat bolek ke sini ye.

jom kita layan video tentang kanser plak...





Nak jimat dan ambil langkah bijak dalam belian vivix twin pack ?hubungi saya ye, disini



Sebarang pertanyaan,Tempahan dan Temujanji :
Call/ Whatsapp : 01120757343
Email : lovetinimade@gmail.com
FB : Hartini Zulaikha

Jika anda berada di sekitar negeri perlis anda boleh dapatkan supplemen shaklee dari saya  secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee area kangar dan beseri .

No comments: