Friday, April 8, 2016

Pesakit SLE semakin pulih berikhtiar dengan suplemen tambahan

assalamualaikum....
alhamdulillah diberi nikmat iman dan ihsan dapat lagi bernafas di muka bumi yang indah ini..
alhamdulillah..

kawan-kawan masih ingat tentang penyakit SLE? alaaa pernah saya coretkan disini dulu..
kalau masih belum ingat pergi kat sini ye..cuba imbas kembali apa itu SLE ye..

SLE yang kita tahu ialah salah satu penyakit auto immune yang sukar untuk dikesan dari peringkat awal dan para doktor mengatakan pesakit SLE ini tidak mampu sembuh malah tidak akan baik sampai bila-bila.ketahui tanda-tanda penyakit ini.


Tahukah kawan-kawan ada pesakit SLE ini berikhtiar dengan makanan tambahan atau supplemen dari Shaklee untuk kembali sihat dan mampu untuk melakukan aktiviti harian seperti biasa?

Ye... memang ada dan ia memang terbukti VIVIX shaklee  mampu memperbaiki dan melambatkan kerosakan sel akibat radikal bebas dan sifat vivix yang anti radang membantu mereka untuk sembuh.




Antara testimoni pesakit SLE yang berikhtiar dengan suplemen dari shaklee







testimoni 1




testimoni 2


testimoni 3

Image result for punca sle

Alhamdulillah mereka sembuh setelah berikhtiar dengan vivix.
kenapa dengan VIVIX?

Ini kerana VIVIX kaya dengan RESVERATROL. Apa pulak resveratrol ni? 

Resveratrol ni adalah satu sebatian semulajadi yang ada dalam sesetengah tumbuhan , buah-buahan , biji , anggur, anggur dan produk yang diperolehi seperti wain merah. Resveratrol mempunyai polifenolik dan aktiviti antioksidan yang mana telah didapati berpotensi meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan dalam kajian makmal dari seluruh dunia. 

Di samping itu, ada penyelidikan makmal telah mendapati bahawa resveratrol melawan penuaan selular. Kajian ini juga mendapati bahawa resveratrol mengaktifkan pengawal selia genetik laluan panjang umur selular, yang mungkin mempunyai kesan positif ke atas DNA, kesihatan selular, dan metabolisme.

Tapi yang PALING ISTIMEWANYA vivix ni, ianya bukan setakat kaya dengan resveratrol tapi 10x lebih berkuasa daripada resveratrol. So boleh imagine la kenapa ramai pengguna memberi feedback yang positif apabila mengambil VIVIX sebagai makanan tambahan. 

Image result for vivix

jadi kawan-kawan tidak perlu ragu-ragu lagi untuk mendapatkan vivix jika ada masalah kesihatan atau kanser atau penyakit-penyakit lain.Dapatkan vivix sekarang agar mampu  pulih dan sihat seperti biasa. jangan tunggu lagi ye..

untuk info lanjut tentang vivix boleh ke sini dan untuk penjimatan wang anda klik disini  .

Nak jimat dan ambil langkah bijak dalam belian vivix?hubungi saya ye, disini :




Sebarang pertanyaan,Tempahan dan Temujanji :
Call/ Whatsapp : 01120757343
Email : lovetinimade@gmail.com
FB : Hartini Zulaikha

Jika anda berada di sekitar negeri perlis anda boleh dapatkan supplemen shaklee dari saya  secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee area kangar dan beseri. 


No comments: