Sunday, February 3, 2019

3 Sebab Anda Perlu Pilih Shaklee Sebagai Income Sampingan.

Zaman sekarang ini ramai yang mencari bisnes bagi kerja sampingan untuk menampung perbelanjaan harian mereka. Ramai yang merasakan dengan buat bisnes ,duit mudah akan berada ditangan dan menampung keperluan perbelanjaan mereka . Pandangan ini tidak salah namun ada pro dan kontranya.
bisnes sampigan yang mudah, part time bisnes mudah, cara mudah buat shaklee, apa shaklee boleh bantu, bisnes mudah , bisnes mlm paling dipercayai , bisnes mlm paling mudah, pengedar shaklee perlis, pengedar shaklee aktif perlis, pengedar shaklee arau, cod vitamin shaklee perlis , cod vitamin shaklee arau

Untuk memilih sesuatu bisnes itu , kita perlu melihat 3 faktor :

1) Produk - sejauh mana produk itu berkesan pada pengguna.

2) Sistem bisnes - setiap bisnes mempunyai sistemnya tersendiri , sama ada secara dropship , atau PJJ atau secara mlm

3) Sejarah syarikat : sejarah syarikat memainkan peranan penting untuk kita tahu  kukuhnya sesuatu syarikat itu dalam industri perniagaan ini.

3 perkara inilah buatkan kak enan memilih SHAKLEE sebagai sumber income kedua kak enan atau orng kata part time job kan. Sebabnya kak enan tak mahulah melompat-lompat kesatu produk atau bisnes yang lain-lain bila tak ada perubahan. So pilihan kak enan adalah shaklee kerana tawaran syarikat yang diberi kepada ahlinya..

KENAPA SHAKLEE PILIHAN UNTUK JADIKAN SUMBER INCOME TAMBAHAN?

Di Malaysia shaklee telah bertapak hampir 60 tahun lebih malah di dunia telah menjangkau usia 100 tahun lebih. Jadi ini terbukti syarikat Shaklee adalah:

  • Syarikat yang kukuh dimana mampu bertahan hampir lebih 100 tahun didunia dan 60 tahun lebih di Malaysia.
  • Syarikat shaklee mempunyai produk dan vitamin yang berkesan dan mengutamakan bahan semulajadi dalam penghasilan setiap produknya dan mengamalkan sistem yang harmoni dengan alam semulajadi.
  • Syarikat yang mempunyai sistem jualan yang dipatentkan dimana sistem jualan nya sangat adil bagi setiap pengedar shaklee malah ia tidak akn menzalimi mana-mana pengedar . Walau pun shaklee adalah salah satu syarikat MLM,sistem yang digunakan oleh nya adalah halal dan adil untuk semua pengedar.
bisnes sampigan yang mudah, part time bisnes mudah, cara mudah buat shaklee, apa shaklee boleh bantu, bisnes mudah , bisnes mlm paling dipercayai , bisnes mlm paling mudah, pengedar shaklee perlis, pengedar shaklee aktif perlis, pengedar shaklee arau, cod vitamin shaklee perlis , cod vitamin shaklee arau

Kerana 3 faktor inilah yang membuatkan ramai profesional dan surirumah yang mengambil shaklee sebagai sumber untuk menjana pendapatan tambahan termasuklah kak enan.

Ini kerana bisnes shaklee adalah bisnes yang mudah untuk dilakukan kerana kita boleh pilih cara untuk kita buat jualan iaitu;
  1. secara offline iaitu dengan cara buat demo mahupun talk kesihatan
  2. Secara online yang boleh dibuat hanya dengan menggunakan teknologi hari ni iaitu melalui whatsup,facebook,instagram ,blog dan Twitter.
Bila dah tekad pilih Shaklee sebagai sumber income kedua atau bisnes sampingan , kenalah buat 5 perkara di bawah ini. Semuanya bukanlah dengan hanya petik jari ,ada depan mata, Semuanya kena usaha dan terus yakin dan sabar untuk lakukan bisnes ini.


5 PERKARA YANG PERLU DIBUAT JIKA PILIH SHAKLEE.

Apabila kita memilih shaklee sebagai pilihan untuk menjana income sampingan,5 perkara ini perlu kita lakukan. Maksudnya ,bila dah niat nak cari income sampingan dengan bisnes ,apa yang perlu kita buat supaya memang betul-betul boleh dapat income yang kita mahu ;

# PERTAMA : Memahami tentang syarikat shaklee
 - Ini berkaitan dengan apa yang syarikat tawarkan kepada kita sebagai pengedar apabila mencapai tahap dan target yang kita inginkan . DI shaklee di tawarkan 3 c iaitu cash( bonus setiap bulan) , car ( bonus kereta ) dan convention( percutian mewah yang ditaja 100% oleh shaklee) untuk capai ketiga-tiga ini kita perlu faham syarat yang telah ditetapkan oleh syarikat dan semestinya ia akan menaikkan semangat kita untuk mencapai target ini.Nak lebih mudah faham kena cari mentor, jadi kena kejar mentor dan fahami dengan lebih mendalam.

#KEDUA : Bisnes shaklee adalah bisnes ilmu

- oleh itu nak berjaya kena perlu mencari ilmu. Dengan kata lain ,kena rajinembaca juga barulah peluang akan datng lebih besar pada kita. Rajin mengikuti kelas online dari mentor dan cari gali ilmu tentang produk akan bantu peluang kita menjadi lebih besar. Dalam group kak enan, mentor-mentor dan leader -leader kak enan sering buat kelas dan diskusi ilmu ini. Yang penting kita sahaja,nak atau tak nak untuk dapatkan ilmu ini,

#KETIGA : Sharing dan terus berkongsi.
- bagaimana nak sharing ? Kita boleh buat melalui cara tadi secara online melalui facebook,instagrm ,blog dn twitter. Secara offline pula melalui perkongsian dengan kawan-kawan,jiranbjiran dan saudara mara kita. Apply apa saja yang telah kita dapat dari kelas yang telah kita hadiri sebab nya barulah kita tahu bagaimana hadapi bila berdepan degan pelbagai situasi.

#KEEMPAT : Sentiasa dekat dengan Pencipta Kita.

- setelah kita berusaha dan berikhtiar jangn kita lupa untuk sentiasa dekatkan diri kita dengan pencipta kita. Ini kerana hanya Allah yang dapat membantu dan memudahkan segala usah kita. Kerana atas kasih sayangNya kita dapat apa yang kita inginkan.

#KELIMA :Jangan berhenti
- walau penat atau masih belum dapat apa -apa hasil diawal perkongsian kita ,jangan sesekali kita give up. Kita baru nak branding diri kita dengan jenama shaklee ni. Jadi kita perlu terus konsisten dan buat sharing seperti biasa bersama target yang kita inginkan. InsyaAllah Allah tahu akan usha kita dan Allah tidak sesekali zalim pada hambanya. Yang penting kita terus buat tanpa henti dwngn kata lain THE POWER OF SABAR IS MIRACCLE.


InsyaAllah jika lakukan ini dan sentiasa niatkan untuk bantu orang lain lebih sihat dan dapat beribadah dengan baik,kita akan beroleh hasilnya. yag penting kita terus berusaha dan sentiasa mahu upgrade diri kita kepada lebih baik dan upgrade diri dengan sentiasa dekat dengan Allah.

Selain itu bisnes shaklee ini penuh dengan ukhwah dan sesama ahli dan juga sideline yang sentiasa ingat mengingati tantang kebergantungan dengan Allah itu adalah lebih kuat dan ia juga lebih banyak beri keuntungan kepada kita juga...

jadi bina bisnes kita dengan jujur, insyaAllah kita akan beoleh keuntungan , nak bonus banyak mana 3 angka, 4 angka , 5 angka ...apa yang penting bisnes yang kita buat berkat dan sentiasa dalam keberkatan ilahi.

bisnes sampigan yang mudah, part time bisnes mudah, cara mudah buat shaklee, apa shaklee boleh bantu, bisnes mudah , bisnes mlm paling dipercayai , bisnes mlm paling mudah, pengedar shaklee perlis, pengedar shaklee aktif perlis, pengedar shaklee arau, cod vitamin shaklee perlis , cod vitamin shaklee arau


semua orang bisnes nak untung kan?..kalau rugi buat apa nak buat bisnes kan..!!

Mahu bina income sampingan dengan group kak enan?  kak enan sangat alu-alukan anda yang membaca ini untuk sama-sama group kak enan, bersama-sama kita mencari rezeki yang berkat dan income sampingan dengan shaklee ini. Tiada bulan dan bintang yang kak enan janjikan, tapi jika anda sanggup sama kerja kuat dan berusaha,insyaAllah kak enan sanggup tunjuk jalan dan bersama-sama dengan anda...

untuk pertanyaan lanjut anda boleh hubungi kak enan di talian berikut:

HARTINI ZULAIKHA( ID 961842)
NO WHATS UP/ CALL/ SMS : 01120757343
FACEBOOK PAGE : DUNIA VITAMIN TINI
EMAIL :lovetinimade@gmail.com


Jika anda ingin vitamin ,Kak enan boleh COD vitamin ini diseluruh NEGERI PERLIS dan dikawasan sekitarnya. Pastinya anda akan mendapat konsultasi secara percuma daripada Kak Enan. 


No comments: