Tuesday, October 3, 2017

6 Tanda-Tanda Anda Pengidap Gastrik Kronik Yang Perlu Dirawat Segera.


Gastrik kronik? bahayakah gastrik ni? Apa tanda-tanda gastrik kronik ni? Gastrik ni kalau diperingkat awal tu ia hanya sakit perut pedih ulu hati namun pada peringkat yang lebih teruk ia boleh menyebabkan pengidap tu pengsan menahan kesakitan .




Apa punca terjadinya gastrik ?



Gastrik antara masalah sangat lazim dan secara umumnya ia boleh dibahagikan kepada 2 jenis iaitu gastritis (keradangan lapisan mukosa yang melapik dinding perut) dan ulser perut atau peptik pada lapisan sel yang lebih dalam (lebih teruk berbanding gastritis).


6 tanda-tanda penyakit gastrik 

Antara tanda-tanda gastrik ialah


1.sakit perut dan terasa seperti tidak hadam makanan. sakit perut yg dirasai adalah diatas bhgn perut.


2.mengalami angin, rasa sakit pada ulu hati serta sendawa dan kentut yang kuat.


3. Pening kepala yang teramat sangat.


4. Muntah

5. Badan terasa lemah dan lesu.

6. Najis menjadi warna hitam kerana ia bertukar sebati dgn darah..


Penyakit gastrik ini jika tidak diubati boleh membawa kepada masalah kesihatan yang lebih berat malah ia boleh menjadi atau berubah kepada penyakit kanser usus. KAnser usus sangat bahaya dan ia boleh mengakibatkan kematian juga jika tidak dicegah dari awal.


ketahui tips untuk atasi masalah gastrik dengan lebih baik disini :
7 CARA CEGAH GASTRIK MENJADI SEMAKIN KRONIK


Untuk mengetahui lebih lanjut tentang kaedah semulajadi melalui penggunaan supplement yg boleh membantu mengurangkan masalah gastrik ni anda boleh hubungi kak enan di talian seperti berikut ye...



kak enan juga boleh COD vitamin SHAKLEE diseluruh NEGERI PERLIS dan sempadan negeri serta COD ditempat yang dijanjikan serta boleh memberi KONSULTASI secara PERCUMA setelah anda membeli SUPPLEMENT SHAKLEE dari kak enan . konsultasi sehingga berjaya atasi masalah anda.
posted from Bloggeroid

No comments: