Saturday, July 23, 2016

My big why ....

Assalamualaikum...

Bila ditanya BIG WHY nape saya buat shaklee?
Macam-macam dalam kepala ni nk bgtau...tp kita tunjuk gmbar jela...
Bg gmbar berbicara...



Merekalah big why saya buat shaklee...
Saya masih bertatih...
Saya masih belajar..
Saya masih berusaha untuk berjaya...
Saya masih berusaha untuk kaya...
Saya mahu keluarga saya sihat dan kuat untuk buat amal ibadah.

Doakan saya untuk kejayaan dlm bisnes ni...
Untuk terus tabah walau dicemuh..
Untuk terus kuat walau tersentap..
Untuk terus tersenyum walau pun payah...

Moga saya ttp bangun walau tersungkur sekalipun....insyallah...
Sebab saya nnmpk ada jalan disitu dgn shaklee...
Cuma kn usaha dan terus usaha...
Tak usaha mana mau dapat hasil kan...
Xgitu...???

Sy pun doakan kawan-kawan juga terus berjaya dan kaya dgn jln masing-masing...yg penting sentiasa dlm keberkatan Allah s.w t...

#tsunamishaklee
#sgvt3
#sgv
#omsgroup

No comments: