Saturday, October 8, 2016

Vivix terbaik untuk membantu pesakit diabetes kembali sihat.

Empat mekanisma utama yang membuatkan vivix digelar TONIK ajaib dan tiada pada supplement y atau jus-jus yang lain. 4 mekanisma tersebut 
ialah :

1. membaiki sel DNA
2.mengurangkan inflmasi
3.meningkatkan penghasilan tenaga
4.mengelakkan akumulasi protein AGE.
.
Tahukah kawan-kawan didalam tubuh badan kita ada sel-sel dan didalam sel –sel ini terdapatnya DNA. Apabila kerosakan DNA berlaku malah ia tidak dirawat , DNA ini akan menghasilkan sel-sel yang cacat didalam tubuh badan kita.
.
Disebabkan banyaknya terhasil sel-sel yang cacat ini maka organ kita makin kurang efektif dalam melaksanakan tugasnya . itulah antara sebab kenapa kita mudah mendapat penyakit seperti penyakit Diabetes,jantung ,kanser dan lain-lainnya..
.
Penyakit diabetes mula berlaku apabila DNA sel-sel dalam organ pancreas mengalami kerosakan dan kecacatan. Sel-sel yang rosak ini tak dapat menghasilkan hormon insulin yang mencukupi.  Hormon insulin yang dihasilkan juga mingkin tidak berkesan untuk mengurangkan kandungan gula dalam darah. Inilah yang akan menyebabkan kandungan gula kekal tinggi dan pesakit mengalami DIABETES.

Disinilah vivix membantu pesakit DIABETES dengan mekanisma pertamanya iaitu membaiki sel DNA didalam organ tubuh badan kita. Berilah peluang untuk VIVIX yang terbukti diuji oleh para saintis untuk membantu pesakit DIABTES.
.
Sesudu vivix setiap hari secara konsisten mampu untuk mengembalikan ruang kesihatan yang yang lebih baik didalam kehidupan  pesakit DIABETES... CUBALAH VIVIX sebagai ikhtiar anda.
.

=====================================================================
Nak dapatkan vivix dan konsulatasi percuma

Hubungi sid penuh kasih saying anda,
Tini
01120757343
Pengedar Shaklee perlis/gerik
#tsunamishaklee
#sgvt3
#sgv #omsgroup
#pengedarshakleeperlis #kangar # perlis
#pengedarshakleegerik # gerik # perak
#jomsihat #vivix #diabates #




No comments: