Thursday, March 17, 2016

Keistimewaannya ESP soya non-gmo yang tiada tolak bandingnya.

Assalamualaikum....

Alhamdulillah..kembali mengisi ruang waktu untuk blog ini.apa khabar kawan-kawan? Harap semua sihat hendaknya....

Hari ini saya nak berkongsi lagi tentang esp ni..

Tahukah kawan-kawan apa yang best lagi tentang ESP ni???

5 SEBAB bestnya esp yg kita kena semua kena pilih soya ESP ialah :

# ESP menjalani proses penapaian (fermentation) yang lengkap dan menghasilkan isoflavone (..tahukah kawan-kawan bukan senang nak ekstrak isoflavone dari kacang soya ye.)

# ESP hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai sehinggalah ia siap diproses.

# ESP dibasuh dengan air ("..Dr. Shaklee knew that By using a cold water extraction technique, you get the very best of the soy and all of the positive things like the phyto-estrogens which inhibit breast cancer and prostate cancer in men. There are over 1500 studies showing the positive benefits of soy and only 12 to 20 negative studies showing that when you alter and de-nature soy you end up with junk.Dr. Shaklee knew the difference.")

# ESP mengandungi 50% keperluan kalsium harian. Kenapa ada kalsium? Kerana tambahan sedikit kalsium di dalam ESP boleh meneutralkan kembali asid phytic di dalam soya (kandungan asid phytic yang tinggi menghalang penyerapan zat dan mineral seperti kalsium, magnesium, zink semasa pencernaan dalam usus. Haa sia2 ja telan macam2 zat..tudia aihh..kn tahu tu...

# Sudah 54 tahun ESP mengungguli pasaran makanan tambahan. Mana lagi nak cari soya terbaik setanding ESP ni..



Tu dia 5 sebab istimewanya ESP soya non-GMO shaklee ini.
Jadi buat kawan diluar sana jangan bertangguh lagi untuk mendapat ESP shaklee ni...kawan-kawan boleh padankan ia mengikutset keperluan yang kawan-kawan ingin kan.



Sempena bulan promosi esp ini kawan-kawan boleh berjimat sangat.boleh pilih nak beli 2 canister dengan 5% diskaun atau beli sj 6 canister esp free satu canister tu..jadi ia sgt jimat untuk sekeluarga...

Jom kita tengok testimoni mereka yang telah mengamalkan ESP ni..






Untuk mendapatkan ESP soya non-GMO shaklee dengan harga kebabom dan tengah hot ini anda boleh terus hubungi saya di

Hartini zulaikha
Whatsapp : 011 2075.7343
Email : lovetinimade@gmail.com
Fb : hartini zulaikha
Fb page : dunia vitamin tini

No comments: