Monday, February 3, 2020

Promosi februari 2020 bantu tingkatkan imun badan anda..

Selamat datang februari ,bulan februari yang kita tahu tahun ini berada di tahun lompat iaitu sehingga 29 februari 2020. Sangat istimewa februari tahun ini. 😍😍

Saat ini juga kita tahu negara kita masih dikejutkan dengan kedatangan virus Novel Coronovirus yang dikatakan menyerang hampir  seluruh dunia yang hanya pada awal mulanya dikesan di Wuhan China. Faktanya penyakit ini sangat mudah dijangkiti secara pernafasan dan sangat mudah menjangkiti  kita jika kita berada didalam keadaan yang kurang sihat dengan  imun badan yang lemah.

Kak enan bukan lah nak mengulas tentang kisah virus novel Coronovirus ini tetapi kak enan  nak berkongsi dengan anda semua tentang promosi yang Shaklee lancarkan untuk bulan Februari 2020 ini.

Dengan mengambil peranan dan pendekatan untuk sama-sama mempertingkatkan kesihatan imun badan, shaklee melancarkan promosi yang best sangat bulan ini dengan vitamin yang sangat bagus diamalkan bagi meningkatkan tahap kesihatan kita seperti yang dianjurkan oleh pihak Kementerian Kesihatan Malaysia.

Ini adalah vitamin yang dipromosikan bulan ini...









Apa yang bestnya vitamin ini adalah vitamin yang sangat sesuai diamalkan sebagai cara untuk mencegah dan mempertingkatkan imun badan kita.

Selain itu shaklee juga melancarkan set JOM SHAKLEE yang mana ia membuka ruang dan peluang bagi mereka yang berminat untuk join ahli shaklee secara percuma dengan menikmati peluang penjimatan 10% bagi setiap set vitamin dibawah.






Apa lagi jangan tunggu-tunggu dapat kan set vitamin untuk tingkatkan kesihatan imun tubuh anda dan keluarga anda. Nak lebih jimat dapatkan dengan join set JOM SHAKLEE.

Jangan lupa hubungi kak enan segera ye..klik saja link dibawah ye..



https:// wasap.my/601120757343

www.facebook.com/hartinizulaikha

Ingat!! Mencegah awal adalah lebih baik..😍😍😍

No comments: