Monday, February 27, 2017

Vivix membantu telomeres sel sentiasa kekal panjang dan hasilkan sel yg sihat.

Pernah perhati tali kasut tak? Perasan x setiap tali kasut ada muncung yg bertutup dgn plastik? Tahu tak sebab apa ada benda tu?



Kalau nak tahu..benda tu adalah tuk memudahkan kita masukkan tali kasut ke dalam lubang kasut. Kalau tak ada muncung tertutup tu sudah pasti susah tuk kita masukkan tali kasut ke dalam lubang pada kasut kan..😎😎😎😎



Tahu tak sel didalam badan kita juga ada sifat macam tali kasut tu..iaitu ada penutup yg menutup dihujung sel itu yg dipanggil telomeres. Kalau telomeres semakin pendek dan pendek ia akan menyebabkan sel kita cepat rosak dan cepat mati . Jadi bila sel kita dh mula rosak dan mati ,tiada sel baru yg sihat terbina mulalah badan kita mudah terdedah dengan pelbagai jenis penyakit terutamanya berkaitan penuaan dan serangan radikal bebas seperti serangan jantung,darah tinggi dan kencing manis.



Jadi betapa pentingnya telomeres tu kita jaga...cane kita nak jaga telomeres tu kawan2?

.

Meh kak enan nk citer...😁😁

Tahu tak tentang tonik ajaib shaklee tuh...??

Ala sirap berwarna merah berperisa anggur yg dipanggik VIVIX tu..


Tahu tak VIVIX berfungsi untuk memastikan telomeres sentiasa panjang dan sel dna akan terlindung daripada kerosakan atau serangan radikal bebas seperti serangan jantung ,stroke atau darah tinggi.



Tahu tak menurut landsmark study Shaklee ,telomeres pengguna shaklee yg mengamalkan VIVIX secara konsisten,mempunyai 11% lebih panjang daripada telomeres mereka yang tidak mengamalkan atau tidak mengambil vivix.


Waahhh...amazing bukan...bukan calang-calang sibotol merap sirap anggur ni okey..

So kalau  inginkan telomeres kita sentiasa panjang dan sel-sel kita sentiasa sihat kenalah amalkan vivix okey..



Sebab itu mereka yang mengamalkan vivix ini bukan saja semakin sihat malah kesihatan dalamannya adalah 25 tahun lebih muda dari usia sebenar tau..sebab itu mereka lebih awek muda berbanding usia sebenar mereka..

.

So jangan tunggu lagi mehla grab vivix twinpack yang super ohsem nih...😍😍😍

.

Eh..jadi ahli atau join kak enan lagi muroh tau..jimat dan byk benefitnya tau..nak tahu lanjut kenalah pm kak enan segera ye..disini okey...

posted from Bloggeroid

No comments: