Thursday, September 8, 2016

ESP minuman soya yang berbeza dengan soya yang berada dipasaran

air soya ni memang sedap..tambah-tambah minum dicampur cincau Dan ais...pergh..sedap tu..tapi tahukah kawan- kawan soya, yg berada dipasaran kebanyakkan nya adalah soya gmo.sebab tu say a suka soya Dr ESP..
ESP ni ialah energizing soy protein yg dihasilkan dr soya yg berkualiti tinggi ,ditanam secara organik doan diproses secara semulajadi Tampa menggunakan bahan kimia.
semenjak saya tahu soya adalah salah satu agen yg akan mengaktifkan sel kanser,memang terus take yakin no minum air soya yg diluar sana...huhuhu..bukan APA..lebih baik cegah dulukan...Dr dh terkena nnti...
tapi..semenjak kenal ESP shaklee memang jadi minuman diet sy setiap pagi plak..sebab APA?
saya yakin dengan esp Shaklee. sebab ia ada kajian,siap ada saintis yg mengkaji untuk hasilkan esp ni.lagi plak ia dihasilkan dari soya non-gmo dimana tiada tambahan bahan sintetik yg digunakan pada soya yg dihasilkan esp ni..
specialnya esp adalah mengandungi protein yg terdiri daripada 21 asid amino dan esp adalah satu-satunya produk yg ada 9 asid amino penting.
Pergg...kan dah kata sebab itu saya yakin Dan saya suka ESP Shaklee ni..kalau kawan-kawan nak Cuba met la roger saya..



boleh dapat harga special dari saya sempena promosi bulan ni..insyaAllah...
hubungi tini ye=>01120757343

TINI
Pengedar Shaklee Perlis

 01120757343
fb : hartini zulaikha
Fb page : dunia vitamin tini
Ig: ig@hartini_zulaikha


No comments: