Thursday, June 1, 2017

Cegah osteoarthritis dengan set sendi sihat shaklee.

Betapa syukurnya kan bila org kesayangan kita kembali sihat dari terlantar sakit yang lama.

Hanya yang mengalami saja tahu keaddan ini. bila  berikhtiar dengan vivix dan supplement shaklee yang lain kesayangan kita semakin sihat terasa terujanya untuk berkongsi dengan orang ramai diluar sana yang turut mengalami masalah yang sama iaitu osteoporasis.

Alhamdulillah segalanya dengan izin Allah jua...
Nak sembuh kita kena kuat..nak sembuh kita kita kena ikhtiar...nak sembuh cari lah yang terbaik bukan yang dibancuh dikilang sj tanpa ada kajian saintis keatasnya...dan bukan terpengaruh hanya dgn iklan ditelevisyen saja....

Dan yang penting shaklee mmg ada landmark studynya sendiri serta kajian ke atas setiap kandungan bhn didalam vitaminnya...
Dan sememangnya natural semulajadi mesra dgn tubuh badan kita...

ikuti kisah sideline kak enan yang memberi ayahnya set sendi shaklee sebagai ikhtiar untuk sihat dan kembali cergas.





set sendi shaklee terdiri daripada :


  • vivix- Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.  Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu  mengembalikan keremajaan sendi.

Image result for vivix shaklee



  • omega guard- Membantu melincirkan saluran darah, dan peredaran darah yang lancar

Image result for omega guard shaklee

  • ostematrik - Menguatkan Tulang - Kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka, gigi, sistem saraf. Ia juga merawat tulang retak, osteomalacia (rickets dewasa), kuku rapuh, eczema, kekejangan, gusi berdarah dan merangsang darah untuk memekat.
Image result for ostematrix shaklee


  • collagen powder shaklee -Kolagen bertindak seperti “gam” yang mengikat tubuh anda dan ia ditemui dalam otot, tulang, tendon dan paling banyak, dalam kulit. Kolegen dikenali kerana manfaatnya kepada kulit, seperti menjadikan kulit anda lebih tegang, elastik, dan gebu, mengurangkan liang pori, kedutan dan garis halus, merangsang kulit yang lebih cerah dan licin, kuku yang kuat serta rambut yang lebat dan bersinar.



untuk dapat set sendi dengan kadar segera boleh saja klik di esell berikut:





Terima kasih kerana sudi membeli diesell kak enan..Dapatkan konsultasi secara percuma setelah anda membeli di esell. hubungi kak enan untuk pertanyaan atau sebarang kemusykilan :

pengedar shaklee perlis, shaklee kangar , pengedar shaklee gerik, gerik, kangar




No comments: